Obowiązkowe dla st. podyplomowych: Psychologiczne wsparcie dzieci i młodzieży w kryzysie (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022 2021Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 2022Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023 2022Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023 2023Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2023/2024 2023Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2023/2024 2024Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2024/2025 2024Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021Zn | 2021Ln | 2022Zn | 2022Ln | 2023Zn | 2023Ln | 2024Zn | 2024Ln | |||||
SP-EWD | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Sposoby pomiaru efektów kształcenia: Wykład - egzamin, obecność i aktywność. czynny udział w dyskusjach. Ćwiczenia - obecność i aktywność |
|
||||||
SP-ROZ | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
SP-SUI | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu są podstawy teoretycznej i praktycznej wiedzy z zakresu profilaktyki samobójstw oraz interwencji kryzysowej w sytuacji zachowań autodestrukcyjnych. |
|
||||||
SP-IER | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
SP-IWD | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-KRY | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia służą poszerzeniu wiedzy na temat kryzysów wynikających z doświadczeń traumatycznych i potencjalnie traumatycznych dzieci i młodzieży. Słuchacze Mają szansę poznać zarówno możliwe sposoby reagowania najmłodszych w sytuacjach kryzysowych, jak również poznania kryteriów diagnostycznych zaburzeń pourazowych oraz metod wsparcia. |
|
||||||
SP-PIR | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
SP-PAS | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
SP-NAW1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-PYC | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podczas zajęć słuchacze zdobywają wiedzę na temat podstaw psychologii kryzysu i strategii interwencji kryzysowych. Przedstawiane są sposoby reagowania dzieci i młodzieży w kryzysie, a także modele interwencyjne, w oparciu o które planowane jest oddziaływanie mające na celu poradzenie sobie z stuacją. |
|
||||||
SP-PYS | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
SP-REA | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają na celu zapoznanie słuchaczy ze specyfiką reagowania dzieci i młodzieży na danym etapie rozwojowym. Słuchacze ugruntowują swoją wiedzę w obszarze problemów dzieci i młodzieży wynikających z danych okresów rozwojowych oraz kryzysów rozwojowych. Zdobywają umiejętność różnicowania reakcji emocjonalnych dzieci i młodzieży zależnie od kryzysu rozwojowego. Słuchacze nabywają umiejętności pracy z rodzicami dzieci i młodzieży w zależności od okresu rozwojowego w jakim się znajdują. |
|
||||||
SP-STP5 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-UZA | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||
SP-ODY1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-SYZ | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-WSA | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
SP-MOC | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
SP-ZAB | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Pomiar efektów kształcenia: aktywność studentów. Przedmiot ma na celu poszerzenie wiedzy słuchaczy w obszarze zaburzeń nastroju, skłonności depresyjnych oraz zaburzeń lękowych. Prezentowane treści dotyczą zarówno podstaw teoretycznych, jak i praktycznych aspektów pracy z dziećmi i młodzieżą w tym obszarze. |
|
|||||||