Obowiązkowe dla 7 sem. (PC) pedagogiki specjalnej, (5-l) stacjonarne jednolite magisterskie (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020Z - Semestr zimowy 2020/2021 2020Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 2020Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021 2021Z - Semestr zimowy 2021/2022 2021L - Semestr letni 2021/2022 2021Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022 2022Z - Semestr zimowy 2022/2023 2022L - Semestr letni 2022/2023 2022Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023 2023Z - Semestr zimowy 2023/2024 2023L - Semestr letni 2023/2024 2023Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2023/2024 2023Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2023/2024 2024Z - Semestr zimowy 2024/2025 2024L - Semestr letni 2024/2025 2024Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2024/2025 2024Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2020Z | 2020Zn | 2020Ln | 2021Z | 2021L | 2021Zn | 2022Z | 2022L | 2022Zn | 2023Z | 2023L | 2023Zn | 2023Ln | 2024Z | 2024L | 2024Zn | 2024Ln | |||||
PC-5F-MUG | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||
PC-5F-MUI | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||
PC-5F-MUW | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||
PC-5F-MUS | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
‒ Realizacja celów rewalidacyjnych w zakresie nauczania uczniów z wadą słuchu Założenia bilinwalnej edukacji dzieci niesłyszących w szkole specjalnej. Rozwiązania metodyczne w zakresie edukacji szkolnej uczniów niesłyszących i słabosłyszących biorąc pod uwagę specyfikę rozwoju oraz ich specjalne potrzeby edukacyjne z uwzględnieniem sposobu werbalnego komunikowania się, wykorzystywania w procesie porozumiewania się metod wspomagających (fonogesty), a także porozumiewania się w PJM i dwujęzykowego (bilingwalnego ) nauczania i wychowania. Specyfika procesu opanowania umiejętności czytania i pisania przez dzieci słabosłyszace i niesłyszace. Trudności w opanowaniu umiejętności czytania ze zrozumieniem. Metodyczne kroki pracy podczas opracowywania czytanki. Wychowanie dwujęzyczne uczniów niesłyszących zasady pracy na zajęciach szkolnych. |
|
||||||||
PC-5F-MUK | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Sposoby pomiaru efektów kształcenia: 1.Kolokwium zaliczeniowe z treści kształcenia 2. Opracowanie i prezentacje zadanych tematów 3. Frekwencja na zajęciach (dozwolona jedna nieobecność) Poznanie specyficznych potrzeb uczniów z zaburzeniami komunikacji. Zapoznanie z teoretycznymi podstawami metodyki pracy z uczniami z zaburzeniami komunikacji. Poznanie metod nauczania i wsparcia uczniów z zaburzeniami komunikacji. Poznanie zakresu dostosowań metod, form pracy, środków, procesu edukacji do potrzeb uczniów z zaburzeniami komunikacji. |
|
||||||||
PC-5F-MUR | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Osiągnięcie zakładanych efektów uczenia weryfikowane będzie na podstawie przygotowanej przez studentów prezentacji multimedialnej w PowerPoint na jeden dowolnie wybrany temat, przedstawienie tematu podczas zajęć, obecności i aktywności na zajęciach |
|
||||||||
PC-5F-MUU | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||
PC-5F-MUA | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||
PC-5F-PWE1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
PC-5F-MR1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
|
|
||||||||
AK-0F-WFN |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
- Obowiązkowe dla 3 sem. (EP) edukacji artystycznej w zakr. sztuk plast., (2-l) stacjonarne II stopnia
- Obowiązkowe dla 1 sem. (IP) interdyscyp. studia nad dziecińs. i prawami dziecka, (2-l) stacj. II st.
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||||||||||||||