Problemy współczesnej edukacji - konw. w jęz. obcym - II rok, 3 sem PE (II st. st. stac.) - 1 obow. (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020Z - Semestr zimowy 2020/2021 2020L - Semestr letni 2020/2021 2020Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 2020Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021 2021Z - Semestr zimowy 2021/2022 2021Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 2022Z - Semestr zimowy 2022/2023 2022L - Semestr letni 2022/2023 2022Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023 2023Z - Semestr zimowy 2023/2024 2023Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2023/2024 2024Z - Semestr zimowy 2024/2025 2024L - Semestr letni 2024/2025 2024Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2024/2025 2024Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2020Z | 2020L | 2020Zn | 2020Ln | 2021Z | 2021Ln | 2022Z | 2022L | 2022Ln | 2023Z | 2023Zn | 2024Z | 2024L | 2024Zn | 2024Ln | |||||
00-0F-WCC | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
00-0F-BFS | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
00-0F-CRM | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/2021
Grupy przedmiotu
- Problemy współczesnej edukacji - konw. w jęz. obcym - I rok, 2 sem. PE (II st. st. nstac.) - 1 obow.
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||||||
00-0F-CPG | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
00-0F-DIF | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Diversity and education for peace, specific on antidiscrimination |
|
|||
00-0F-EWC | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
War and conflicts represent one of the most hideous violations to human rights, and have its most lasting and damaging consequences on children. Among the many rights that are compromised during a conflict is the right to education. There are currently 222 million children of school age living in contexts affected by humanitarian crises. Education must be one of the priorities in the framework of international humanitarian aid, but how to guarantee this right when critical infrastructure is destroyed and schools are often used as military targets? The seminar focuses on the multiple challenges involved in guaranteeing education in a conflict zone and dealing with the serious socio-emotional problems that it entails for children. We rely on theory of change (TOC) reports, success indicators, partnerships and humanitarian efforts in alignment with the Convention on the Rights of the Child and other relevant human rights treaties. |
|
|||
00-0F-EEU | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
- Problemy współczesnej edukacji - konw. w jęz. obcym - I rok, 2 sem. PE (II st. st. nstac.) - 1 obow.
- Problemy współczesnej edukacji - konw. w jęz. obcym - I rok, 2 sem. PE (II st. st. stac.) - 1 obow.
Skrócony opis
Mieszkańcy miast stanowią ponad połowę populacji na świecie. Rozrost miast stawia przed nami coraz to nowe wyzwania. Zmiana trendów demograficznych, pogłębiające się nierówności społeczne, zanieczyszczenie środowiska, wzrastające zapotrzebowanie na energię elektryczną, problemy związane z transportem miejskim to tylko niektóre z nich. Konwersatorium będzie koncentrowało się na lekturze tekstów z zakresu edukacji miejskiej, praktycznych ćwiczeń warsztatowych i dyskusji nad rolą edukacji w rozwiązywaniu problemów miast przyszłości. |
|
||||||
00-0F-LDS | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
'Language is the limit of our world', discourse is how we influence others and create social change. The course will enhance reflection on language, discourse and society. |
|
||||||
00-0F-TIM | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
During this conversational class we will analyse how modernization and economic growth affects educatoin; ethics and sustainability. We will reflect on who is benefiting and who is left behind. We will theoretise the use of artificial intelligence with its pros and cons and dangers. We will also look at quality of life indicators and the quality of education in the light of civilisational progress. |
|
|||
00-0F-TIC | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
During the course we will discuss how social environment affects life chances and access to high quality education. We will discuss the idea of equality of opportunity and equality of outcome. We will look into mechanisms responsible for social stratification. There will be many case studies of developing countries and countries of the highest economic wealth. |
|
|||
00-0F-TSL | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
What is evidence-based teaching and how can it support learning? In our seminars, we will explore the latest findings in cognitive psychology and their practical applications in education. We will delve into topics such as distributed practice, interleaved practice, practice testing, and elaboration, aiming to understand how they improve learning. We will also investigate effective note-taking methods during lectures and consider how to implement these techniques in teaching. Our classes follow the principle: " I see, and I forget. I hear, and I remember. I do, and I understand." Each session begins with a classroom experiment, allowing participants to directly observe cognitive processes underlying learning. Students’ knowledge and skills will be evaluated through an in-class open-book test, designed to gauge students' comprehension of a journal article. Students will also be required to create a video tutorial elucidating a key aspect of teaching or learning based on research. |
|
||||
00-0F-WCW | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
- Problemy współczesnej edukacji - konw. w jęz. obcym - I rok, 2 sem. PE (II st. st. stac.) - 1 obow.
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||