Problemy współczesnej edukacji - konw. w jęz. obcym - II rok, 3 sem PE (II st. st. nstac.) - 1 obow. (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020L - Semestr letni 2020/2021 2021L - Semestr letni 2021/2022 2022L - Semestr letni 2022/2023 2023Z - Semestr zimowy 2023/2024 2023L - Semestr letni 2023/2024 2023Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2023/2024 2024Z - Semestr zimowy 2024/2025 2024L - Semestr letni 2024/2025 2024Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2024/2025 2024Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2020L | 2021L | 2022L | 2023Z | 2023L | 2023Zn | 2024Z | 2024L | 2024Zn | 2024Ln | |||||
00-0F-EAH | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
00-0F-CPC | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
00-0F-CTD | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
We will look into theory of curriculum design and will attempt to build our own small curriculum project for a selected level of education: pre-school, primary/elementary, secondary, high school/college and higher education. We will look into factors that shape curriculum design: ideological, economic, political, societal. |
|
|||
00-0F-EEU | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
- Problemy współczesnej edukacji - konw. w jęz. obcym - I rok, 2 sem. PE (II st. st. nstac.) - 1 obow.
- Problemy współczesnej edukacji - konw. w jęz. obcym - I rok, 2 sem. PE (II st. st. stac.) - 1 obow.
Skrócony opis
Mieszkańcy miast stanowią ponad połowę populacji na świecie. Rozrost miast stawia przed nami coraz to nowe wyzwania. Zmiana trendów demograficznych, pogłębiające się nierówności społeczne, zanieczyszczenie środowiska, wzrastające zapotrzebowanie na energię elektryczną, problemy związane z transportem miejskim to tylko niektóre z nich. Konwersatorium będzie koncentrowało się na lekturze tekstów z zakresu edukacji miejskiej, praktycznych ćwiczeń warsztatowych i dyskusji nad rolą edukacji w rozwiązywaniu problemów miast przyszłości. |
|
||||||
00-0F-TIC | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
During the course we will discuss how social environment affects life chances and access to high quality education. We will discuss the idea of equality of opportunity and equality of outcome. We will look into mechanisms responsible for social stratification. There will be many case studies of developing countries and countries of the highest economic wealth. |
|
|||
00-0F-TSL | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
What is evidence-based teaching and how can it support learning? In our seminars, we will explore the latest findings in cognitive psychology and their practical applications in education. We will delve into topics such as distributed practice, interleaved practice, practice testing, and elaboration, aiming to understand how they improve learning. We will also investigate effective note-taking methods during lectures and consider how to implement these techniques in teaching. Our classes follow the principle: " I see, and I forget. I hear, and I remember. I do, and I understand." Each session begins with a classroom experiment, allowing participants to directly observe cognitive processes underlying learning. Students’ knowledge and skills will be evaluated through an in-class open-book test, designed to gauge students' comprehension of a journal article. Students will also be required to create a video tutorial elucidating a key aspect of teaching or learning based on research. |
|
||||
00-0F-RED | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Mieszkańcy miast stanowią ponad połowę populacji na świecie. Rozrost miast stawia przed nami coraz to nowe wyzwania. Zmiana trendów demograficznych, pogłębiające się nierówności społeczne, zanieczyszczenie środowiska, wzrastające zapotrzebowanie na energię elektryczną, problemy związane z transportem miejskim to tylko niektóre z nich. Konwersatorium będzie koncentrowało się na lekturze tekstów z zakresu edukacji miejskiej, praktycznych ćwiczeń warsztatowych i dyskusji nad rolą edukacji w rozwiązywaniu problemów miast przyszłości. |
|
|||||
00-0F-UNT | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The course will familiarize students with digital tools and technologies used for working with child and family in several countries. The issues of access to technology and digital exclusion will also be discussed. |
|
||||
00-0F-WCW | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
- Problemy współczesnej edukacji - konw. w jęz. obcym - I rok, 2 sem. PE (II st. st. stac.) - 1 obow.
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||