Obowiązkowe, wybierane EZR, dla 4 sem. (PE) pedagogiki, (2-l) stacjonarne II stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023L - Semestr letni 2023/2024 2023Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2023/2024 2024L - Semestr letni 2024/2025 2024Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023L | 2023Ln | 2024L | 2024Ln | |||||
PE-FF-PRS |
![]() |
brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Opis sposobów pomiaru efektów kształcenia (uczenia się): Wiedza - liczba punktów uzyskanych podczas prac zaliczeniowych - ocena poziomu merytorycznego przygotowanych prac na wybrany temat - obecność i aktywność na poszczególnych zajęciach - suma nieobecności w trakcie zajęć Umiejętności - ocena umiejętności posługiwania się źródłami wiedzy - ocena umiejętności zastosowania wiedzy teoretycznej do sytuacji życiowych, przełożenia wiedzy teoretycznej na realizację zadań praktycznych. - ocena poziomu merytorycznego udziału w aktywnościach realizowanych podczas zajęć, Kompetencje społeczne: - ocena zaangażowania w uczestniczenie w dyskursie prowadzonym podczas zajęć; - ocena zaangażowania w prace grupowe realizowane podczas zajęć |
|
||
PE-FF-ZZZ |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
PE-FF-ZRK | brak | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||