Obowiązkowe dla 4 sem. PC, surdopedagogika z terapią pedagogiczną, (2-l) stac. II st. (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Grupa przedmiotów: Obowiązkowe dla 4 sem. PC, surdopedagogika z terapią pedagogiczną, (2-l) stac. II st.
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020L - Semestr letni 2020/2021 2020Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021 2021Z - Semestr zimowy 2021/2022 2021L - Semestr letni 2021/2022 2021Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022 2021Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 2022L - Semestr letni 2022/2023 2022Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023 2022Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2020L | 2020Ln | 2021Z | 2021L | 2021Zn | 2021Ln | 2022L | 2022Zn | 2022Ln | |||||
PC-2S-DSC | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||
PC-2S-DSM | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rozwój operacyjnego rozumowania i jego znaczenie w uczeniu się matematyki przez dzieci niesłyszące i słabo słyszące. Diagnoza specyficznych trudnościami w uczeniu się matematyki dzieci z wadą słuchu. Dyskalkulia – objawy, modele diagnozy i Metody – założenia pracy terapeutycznej z dziećmi z wadą słuchu z dyskalkulią Zaliczenie ćwiczeń i wykładów: osiągniecie zakładanych efektów uczenia weryfikowane na podstawie udziału w wykładach, przygotowania prezentacji, scenariuszy zajęć , pomocy do diagnozy dzieci z wadą słuchu wykonanych przez studentów Egzamin pisemny |
|
||||||||
PC-2P-STP2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||||||
PC-2P-STP3 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||||||
PC-2S-PIE | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||