Obowiązkowe dla stud. podyplomowych: studia kwalifikacyjne w zakresie przygotowania pedagogicznego (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Pedagogicznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2019Z - Semestr zimowy 2019/2020 2021n - Rok akademicki dla niestacjonarnych 2021/2022 2021Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022 2021Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 2022Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023 2022Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023 2023Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2023/2024 2024Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019Z | 2021n | 2021Zn | 2021Ln | 2022Zn | 2022Ln | 2023Zn | 2024Zn | |||||
SP-BPR | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
POMIAR EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: Egzamin w formie testu jednokrotnego wyboru, 20 pytań zamkniętych, próg zaliczenia 50% + 1 punkt. Przewidywana punktacja i oceny: 0 -10: 2 11 - 12: 3 13 - 14: 3,5 15 - 16: 4 17 - 18: 4,5 19 - 20: 5 |
|
||||||
SP-BUM1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ocena wiedzy w tym rozumienie treści przedmiotu na podstawie uczestnictwa w zajęciach i przygotowywanych w grupach 2-3 osobowych referatach tematycznych. |
|
|||
SP-DKO | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
SP-DYY | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
SP-DPS1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-EMP1 | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
EFEKTY KSZTAŁCENIA I ICH OCENA Sposób pomiaru Egzamin, pytania sprawdzające podczas zajęć, ocena zadań grupowych Egzamin, pytania sprawdzające podczas zajęć, ocena prac grupowych |
|
|||
SP-EMP2 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
SP-EPC1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
SP-EGP2 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
SP-EWP | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia poświęcone etyce w pracy nauczyciela |
|
||||||
SP-ESN | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
SP-IAM | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Posiada wiedzę na temat metodyki wykonania zadań – norm, procedur i dobrych praktyk stosowanych w obszarze działalności pedagogicznej (wychowanie przedszkolne, nauczanie w szkołach ogólnodostępnych na I i II poziomie kształcenia) w aspekcie innowacji pedagogicznych. Potrafi analizować własne działania pedagogiczne (dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze) w aspekcie metodycznym i wskazywać obszary wymagające modyfikacji, potrafi eksperymentować i wdrażać działania innowacyjne |
|
||||||
SP-KPK | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
SP-KSP | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
wiedza: ocena wiedzy na podstawie odpowiedzi na pytania pisemnego kolokwium sprawdzającego znajomość i rozumienie treści realizowanych podczas wykładów; umiejętności: ocena umiejętności kognitywnych na podstawie odpowiedzi na pytania pisemnego kolokwium sprawdzającego znajomość i rozumienie treści realizowanych podczas wykładów; kompetencje społeczne: ocena kompetencji na podstawie odpowiedzi na pytania problemowe w ramach pisemnego kolokwium. |
|
|||
SP-KSS | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
WIADOMOŚCI PK-W04 Słuchaczka/ słuchacz posiada wiedze na temat procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego, w tym w działalności pedagogicznej (dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej) oraz ich prawidłowości i zakłóceń. UMIEJĘTNOŚCI PK-U09 Słuchaczka/ słuchacz posiada rozwinięte kompetencje komunikacyjne: potrafi porozumiewać się z osobami pochodzącymi z różnych środowisk, będącymi w różnej kondycji emocjonalnej, dialogowo rozwiązywać konflikty i konstruować dobą atmosferę dla komunikacji w klasie szkolnej. PK-U17 Słuchaczka/ słuchacz potrafi analizować własne działania pedagogiczne w aspekcie komunikacyjnym i wyszukiwać obszary wymagające modyfikacji, potrafi eksperymentować i wdrażać działania innowacyjne w tym obszarze. SPOSÓB POMIARU Ocena wiedzy i umiejętności na podstawie wypełnionych kart pracy zawierających elementy autorefleksji oraz na podstawie działań praktycznych realizowanych w czasie zajęć. |
|
||||||
SP-MDU1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
SP-MET | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
SP-MWB | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-MZD | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Realizacja przedmiotu jest ukierunkowana na poznanie podstawowych zagadnień dotyczących pracy w klasie szkolnej, w szkole, a obejmujących m.in. przygotowanie lekcji, kierowanie klasą szkolną, motywowanie i inspirowanie uczniów, uczestnictwo w radach pedagogicznych, kulturę pedagogiczną, formy pracy wychowawczej czy organizację zajęć pozalekcyjnych. Takie podejście wykonawcze ma w założeniu sprzyjać refleksji pedagogicznej, zachęcać do wprowadzania zmian wyznaczanych przez kreatywność, a także do współpracy zespołów nauczycielskich. |
|
|||
SP-OBS1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
SP-PSZ1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
SP-PWN1 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
SP-PEZ1 | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
SP-POY | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
SP-PZG | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Sposób pomiaru efektów kształcenia: |
|
|||
SP-PGS2 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
SP-P-SZPd | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-P-SZPc | brak | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-P-SZPb | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||
SP-P-SZPy1 | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||