Obowiązkowe dla III r. (stacjonarne 3 stopnia) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Pedagogicznych)
Grupa przedmiotów: Obowiązkowe dla III r. (stacjonarne 3 stopnia)
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2019 - Rok akademicki 2019/2020 2019L - Semestr letni 2019/2020 2020 - Rok akademicki 2020/2021 2020L - Semestr letni 2020/2021 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019 | 2019L | 2020 | 2020L | |||||
10SD-1A-KON3 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia rozwijające kompetencje komunikacyjne oraz czytanie ze zrozumieniem i interpretację tekstów naukowych w językach obcych. W zależności od wykładowcy zajęcia mogą przybrać charakter konwersatorium, translatorium lub warsztatów językowych. |
|
||||
10SD-1P-ZAW2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
10SD-1D-SEM3 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
10SD-1A-WYK2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Pedagogiką hermeneutyczna: teoria i badanie. Zajęcia dostarczają syntetyczną wiedzę dotyczącą hermeneutyki pedagogicznej jako postaci teorii kształcenia oraz metody badań rzeczywistości wychowawczej. |
|
||||