Obowiązkowe dla stud. podypl. : terapia pedag. z edukacją daltońską i elem. systemu M. Montessori (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Pedagogicznych)
Grupa przedmiotów: Obowiązkowe dla stud. podypl. : terapia pedag. z edukacją daltońską i elem. systemu M. Montessori
wybierz inną grupę
Plany zajęć grupy przedmiotów
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2019Z - Semestr zimowy 2019/2020 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2019Z | |||||
SP-DSR1 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-KIT1 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-MPC |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Pojęcie metod pracy w terapii pedagogicznej. Rodzaje metod stosowanych w terapii pedagogicznej. Rodzaje materiału dydaktycznego. Zasada stopniowania trudności materiału dydaktycznego. Funkcje percepcyjno-motoryczne. Zasada stopniowania trudności w zakresie funkcji percepcyjno-motorycznych. Indywidualne uwarunkowania efektywności procesu uczenia się czytania i pisania. Strategie pracy z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu. |
|
|||
SP-MDM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-PTS |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-P-TPD |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-RED |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-RUM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-S-TPD1 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-WTE1 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-WRU |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot przygotowuje studenta do pracy z uczniami zdolnymi i ich rodzinami. Proponowane treści wiążą się z procesem identyfikacji dziecięcych uzdolnień oraz metodami ich wspierania w procesie edukacji szkolnej i poza szkolnej. |
|
|||