Obowiązkowe dla 2 sem. SC, socjologia komunikacji społecznej, (3-l) stacj. I st. (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2019L - Semestr letni 2019/2020 2020Z - Semestr zimowy 2020/2021 2020L - Semestr letni 2020/2021 2021Z - Semestr zimowy 2021/2022 2021L - Semestr letni 2021/2022 2022L - Semestr letni 2022/2023 2023L - Semestr letni 2023/2024 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019L | 2020Z | 2020L | 2021Z | 2021L | 2022L | 2023L | |||||
SC-3P-SKS1 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Praktyka asystencka realizowana jest poprzez spotkania studentów z przedstawicielami instytucji, gdzie pracują socjologowie. |
|
|||||||||
SC-3S-SKO | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2019/2020
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest omówienie zagadnień związanych z komunikacją masową, międzykulturową, interpersonalną oraz z barierami komunikacji i możliwościami ich przezwyciężania. Studenci dowiedzą się, jakie są socjologiczne teorie komunikowania oraz metody badania różnych stylów komunikowania. Nauczą się odróżniania perswazji od manipulacji, fake newsów od obiektywnego przekazu, konstruktywnego rozwiązywania konfliktów od dysfunkcyjnych komunikatów. W trakcie ćwiczeń studenci będą mogli zdobyć umiejętności: negocjacji i mediacji, asertywnej komunikacji, występowania na forum publicznym. Sposoby pomiaru efektów uczenia się: wykład i ćwiczenia. |
|
|||||||