Fakultatywne dla 6 sem (PE) pedagogiki, (3-l) stacjonarne I stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020L - Semestr letni 2020/2021 2022L - Semestr letni 2022/2023 2023L - Semestr letni 2023/2024 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2020L | 2022L | 2023L | |||||
00-FF-AIC | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
- (od 2023-10-01) Fakultatywne dla 6 sem (PE) pedagogiki, (3-l) stacjonarne I stopnia
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-KKW | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
- (od 2023-10-01) Fakultatywne dla 6 sem (PE) pedagogiki, (3-l) stacjonarne I stopnia
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-KKS |
![]() |
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
- (od 2023-10-01) Fakultatywne dla 6 sem (PE) pedagogiki, (3-l) stacjonarne I stopnia
Skrócony opis
Podstawowy zakres problemowy przedmiotu dotyczy kultury i klimatu szkoły, elementów je tworzących, sposobów badania, oddziaływania na poszczególnych członków społeczności szkolnej oraz możliwych sposobów poprawy jakości środowiska dydaktyczno-wychowawczego. Celem zajęć jest uświadomienie znaczenia kultury i klimatu szkoły dla procesu kształcenia oraz nabycie umiejętności diagnozy kultury i klimatu placówki edukacyjnej. |
|
||
00-FF-ODP |
Online Deliberation: Perspectives from Discourse Analysis (od 2023-10-01)
|
brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
- (od 2023-10-01) Fakultatywne dla 6 sem (PE) pedagogiki, (3-l) stacjonarne I stopnia
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|
00-FF-PEM | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-PSC2 | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów Akademii Pedagogiki Specjalnej, która „jest Uczelnią pedagogiczną z sercem”, szczególnie w roku jej 100-lecia z koncepcją m.in. „pedagogiki serca” dr Marii Łopatkowej oraz innych kluczowych postaci-osobowości dla budowania „mądrej miłości pedagogicznej”, w tym s. Małgorzaty Chmielewskiej, Marka Kotańskiego, i in. Równorzędnym celem jest wdrożenie studentów do umiejętności interpretowania i analizowania otaczającej rzeczywistości wychowawczej, opiekuńczej, socjalnej na tle uwarunkowań społecznych, kulturowych i politycznych. Umiejętności wyboru rozwiązań przydatnych we własnej pracy opartych na „mądrej miłości”, włączenie do „wspólnoty pedagogicznego nie-pokoju”, wzmacnianie sylwetki „opiekuna spolegliwego” według koncepcji prof. Tadeusza Kotarbińskiego, tak niezbędnej nie tylko w burzliwych czasach nas otaczających. |
|
||
00-FF-PSS |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2020/2021
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-RSK | brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
00-FF-WPO | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/2024
Grupy przedmiotu
- (od 2023-10-01) Fakultatywne dla 6 sem (PE) pedagogiki, (3-l) stacjonarne I stopnia
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||