Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Szczegółowe informacje o rejestracji

Przedmiot: Zastosowanie kompetencji coachingowych w zawodzie pedagoga i animatora
10-FF-ZKC
przyjętych: 27
spodziewanych: 25
Cykl dydaktyczny: Semestr letni 2019/2020
Opisu przedmiotu, zasad zaliczania i innych informacji szukaj na stronie przedmiotu.
Przejdź do planu

Aktualny stan oraz możliwe akcje

Aktualny tryb rejestracji: Brak (rejestracja wyłączona)
Rejestracja zamknięta
W tej chwili USOSweb nie udostępnia żadnej akcji związanej z rejestracją na ten przedmiot. Zobacz kalendarz rejestracji związanych z tym przedmiotem, aby poznać dokładne daty rozpoczęcia i zakończenia tur rejestracyjnych.
Informacji o terminach i zasadach rejestracji szukaj także w dziale Aktualności, edytowanym przez Twoją uczelnię

Fakultety za 2 ECTS - dla PE i PE-P na sem. letni 2019/20 (I st.) [REJ19-FAKL2-PE]

pokaż przedmioty związane z tą rejestracją

Wydział Nauk Pedagogicznych

zakończona
2019-04-06 08:00 - 2019-04-12 23:59
Rejestracja bezpośrednia do grup - odmiana "kto pierwszy" [opis]
I tura: UWAGA! I stopeń PE: ASK-EK-4 - 3 wybory, PKR-4 - 2 wybory; pozostałe specjalności 1 wybór!
3
Niezalogowany
...

Statystyki próśb

W skrócie

Przyjętych = A+X, czyli suma zaakceptowanych próśb oraz osób zarejestrowanych w inny sposób. przyjętych: 27
+ P chętnych = P+A+X, dodajemy do liczby osób zarejestrowanych, liczbę osób, które złożyły prośby, ale nie zostały one jeszcze zaakceptowane. Razem uzyskujemy ogólną liczbę chętnych. + 0 chętnych: 27
spodziewanych - to jest przewidywany, orientacyjny limit osób, jakie będą mogły się zarejestrować się na ten przedmiot spodziewanych: 25
odrzuconych = Z+O odrzuconych: 0

Szczegóły

P - nierozpatrzonych próśb 0
A - zaakceptowanych próśb 23
Z - próśb odrzuconych 0
O - próśb odrzuconych permanentnie 0
U - wycofanych zaakceptowanych próśb 0
V - wycofanych próśb 0
X - osób zarejestrowanych w inny sposób 4
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)