Metody terapii dzieci z zaburzeniami w rozwoju SP-MTD10
Reguły punktacji przedmiotu
|
ZP-DTD-10 -
Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
ZP-DTD-11 - Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej ZP-DTD-12 - Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej ZP-DTD-13 - Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej ZP-DTD-14 - Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej |
W poniższej tabelce wyszczególniono reguły punktacji dla poszczególnych typów punktów obowiązujące dla danego przedmiotu na poszczególnych programach. Jeżeli na danym programie w danym cyklu dydaktycznym zdefiniowano inną liczbę punktów niż w kolumnie "Wszystkie programy", liczba ta ma precedens przed liczbą punktów zdefiniowaną dla wszystkich programów.
| Nazwa punktacji |
Wszystkie programy |
ZP-DTD-10
|
ZP-DTD-11
|
ZP-DTD-12
|
ZP-DTD-13
|
ZP-DTD-14
|
|---|---|---|---|---|---|---|
|
Europejski System Transferu i Akumulacji Punktów ECTS |
nie zdefiniowano |
3
(2022n - ...) |
3
(2022n - ...) |
3
(2022n - ...) |
3
(2022n - ...) |
3
(2022n - ...) |