Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Metody terapii dzieci z zaburzeniami w rozwoju SP-MTD10
Reguły punktacji przedmiotu

ZP-DTD-10 - Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
ZP-DTD-11 - Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
ZP-DTD-12 - Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
ZP-DTD-13 - Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
ZP-DTD-14 - Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej

W poniższej tabelce wyszczególniono reguły punktacji dla poszczególnych typów punktów obowiązujące dla danego przedmiotu na poszczególnych programach. Jeżeli na danym programie w danym cyklu dydaktycznym zdefiniowano inną liczbę punktów niż w kolumnie "Wszystkie programy", liczba ta ma precedens przed liczbą punktów zdefiniowaną dla wszystkich programów.

Nazwa punktacji Wszystkie
programy
ZP-DTD-10
Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
ZP-DTD-11
Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
ZP-DTD-12
Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
ZP-DTD-13
Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
ZP-DTD-14
Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
Europejski System Transferu i Akumulacji Punktów
ECTS
nie zdefiniowano 3
(2022n - ...)
3
(2022n - ...)
3
(2022n - ...)
3
(2022n - ...)
3
(2022n - ...)
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-10 (2025-07-30)