Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2]
Semestr zimowy 2024/2025
Lektorat,
grupa nr 17
Przedmiot: | Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/2025 [2024Z]
(w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 17 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
Liczba osób w grupie: | 15 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Alicja Fiałek |
Literatura: |
Podręcznik kursowy English File B2 Upper Intermediate wyd. Oxford University Press English Grammar in Use R. Murphy, Cambridge University Press Vocabulary Games and Activities Grammar S. Thornbury, Oxford University Press English Grammar, Martinet Bored? Games C. Fitzgerald, R. Lukasiak English Vocabulary in Use Felicity O'Dell wyd. Cambridge Test Your English Vocabulary in Use Internet |
Zakres tematów: |
Materiał leksykalny: słownictwo nt. środowiska, pogody w przyszłości, zwroty z czasownikiem take, słownictwo opisujące uczucia, czasowniki z końcówką -ed / -ing Zagadnienia gramatyczne: Czasy przyszłe (perfect i ciągły), okresy warunkowe ( zerowy, pierwszy, drugi, trzeci), zdania czasowe, zdania z czasownikiem wish |
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna, rozwijanie wszystkich 4 sprawności językowych, tj. mówienia, czytania, pisania i słuchania. Zajęcia mają na celu rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 1-2 podręcznika podstawowego (English File B2, Upper Intermediate, wyd. OUP). Doskonalone będą wypowiedzi pisemne i ustne związane z ww tematyką oraz tematyką poruszaną na zajęciach. Doskonalenie słuchania i czytania ze źródeł internetowych. |
Metody i kryteria oceniania: |
Przygotowanie do zajęć oraz praca domowa zadawana i sprawdzana na każdych zajęciach Obowiązujące słownictwo do opanowania; sprawdzane ustnie na każdych zajęciach Testy sprawdzające stopień opanowania materiału po każdym zakończonym rozdziale; wynik procentowy plus ocena w skali 2-5 Ćwiczenia na platformie internetowej Ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, pisemne prace domowe, wypowiedzi i udział w dyskusji w trakcie zajęć). Egzamin końcowy ustny i pisemny |
Uwagi: |
lektorat II rok przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka praca indywidualna, w parach i grupach multimedialne techniki nauczania ćwiczenia na Platformie Internetowej e-learning Zajęcia lektoratowe z języka prowadzone są stacjonarnie do odwołania |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.