Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2]
Semestr zimowy 2024/2025
Lektorat,
grupa nr 22
Przedmiot: | Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/2025 [2024Z]
(w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 22 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 21 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Olena Galczewska |
Literatura: |
Podręcznik obowiązkowy English File Upper-intermediate Student's Book i Workbook Materiały własne wykładowcy (wykłady z ćwiczeniami wysyłane przez Teams lub Forms) 'English Vocabulary in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'English Grammar in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'Repetytorium. Angielski. Gramatyka z ćwiczeniami' Anna Treger wyd. Lingo języki nieobce 'Język angielski gramatyka (budowa, użycie, ćwiczenia z kluczem)' Bogusław Solecki wyd. Kram 'Wielka gramatyka języka angielskiego dla początkujących i zaawansowanych. Teoria, przykłady, ćwiczenia' Aleksandra Borowska wyd. Edgar 'Język angielski. Ćwiczenia oraz repetytorium gramatyczne.' Maciej Matasek wyd. Handybooks 'Grammarway 3' Jenny Dooley, Virginia Evans |
Zakres tematów: |
1A Gramatyka-Tworzenie pytań- pytania bezpośrednie, pośrednie Słownictwo- Wyrażenia związane z pracą 1B Gramatyka- Czasowniki wspomagające/ operatory; the... the + stopień wyższy przymiotnika/ przysłówka Słownictwo- przymiotniki złożone + modyfikatory 2A Gramatyka- Present Perfect Simple i Continuous Słownictwo- Choroby i kontuzje 2B Słownictwo- Słownictwo związane z wiekiem, ubrania i moda Gramatyka-kolejność przymiotników i przymiotniki jako rzeczowniki 3A Wprowadzenie słownictwa związanego z podróżowaniem samolotem |
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna: - przygotowanie studentów do komunikacji językowej Metoda podająca: -wyjaśnienie, mini-wykład, pogadanka Metoda problemowa: - burza mózgów, dyskusja dydaktyczna, wykład problemowy Metoda praktyczna: - ćwiczenia przedmiotowe Multimedialne techniki nauczania: - ćwiczenia na platformie e-learningowej Praca w grupach lub parach na osobnych kanałach na platformie Teams (w przypadku nauki zdalnej). |
Metody i kryteria oceniania: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: - testy cząstkowe - testy zaliczeniowe - ukończenie wskazanych kursów na platformie e-learning APS z wynikiem minimum 60% - wypowiedzi pisemne (praca domowa, karty pracy)- w terminie -ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, wypowiedzi i udział w dyskusji w trakcie zajęć) |
Uwagi: |
lektorat I rok Grupa na Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a8J8tHLgtCFqstm5ktCYC7bWvywtGuSWTuVf67Z_6L2U1%40thread.tacv2/conversations?groupId=3f6fdce3-8c5d-4a01-af53-5df78f11b092&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.