Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2]
Semestr zimowy 2024/2025
Lektorat,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/2025 [2024Z]
(w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 16 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Dorota Kożuchowska |
Literatura: |
Zajęcia odbywają się w oparciu o: 1. Materiały podstawowe - podręcznik i książka ćwiczeń 'English File Upper-Intermediate' Fourth Edition, wyd. Oxford University Press 2. Materiały dodatkowe - 'Grammarway', wyd Express Publishing, 'English Grammar in Use', wyd. Cambridge, 'English Vocabulary in Use', wyd. Cambridge, 3. Internet - www.engvid.com, en.islcollective.com, breakingnewsenglish.com, OneStopEnglish (Macmillan), Ted talks, ćwiczenia na platformie APS e-learning 4. Materiały własne nauczyciela (ćwiczenia leksykalne, gramatyczne oraz tekstowe) |
Zakres tematów: |
UNIT 1A 1. Opisywanie ludzi 2. Wywiad ze znaną osobą 3. Przeprowadzanie rozmowy kwalifikacyjnej o pracę 4. Pytania ogólne i szczegółowe 5. Pytania pośrednie UNIT 1B 1. Wypowiadanie się na temat przesądów i zjawisk nadprzyrodzonych 2. Wypowiadanie się na temat grafologii, astrologii, czytania z dłoni i podobnych sposobów interpretacji osobowości człowieka 3. Opisywanie swoich doświadczeń związanych z rozmowami kwalifikacyjnymi o pracę 4. Życie rodzinne i towarzyskie; podróżowanie i turystyka 5. Uzyskiwanie i udzielanie informacji związanych z codziennym życiem 6. Rozwiązywanie i interpretowanie testu psychologicznego 7. Czasy teraźniejsze, przeszłe i przyszłe; słowa posiłkowe 8. Czasy teraźniejsze - powtórzenie i rozszerzanie 9. Konstrukcja the…, the…+ stopień wyższy przymiotników/przysłówków 10. Przymiotniki złożone 11. Wyrazy modyfikujące (modifiers) |
Metody dydaktyczne: |
1. Metoda komunikacyjna - przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka (praca w parach i grupach), 2. Metoda podająca - wyjaśnienie, min-wykład pogadanka, 3. Metoda problemowa - burza mózgów, dyskusja dydaktyczna, wykład problemowy, 4. Metoda praktyczna - ćwiczenia przedmiotowe, 5. Multimedialne techniki nauczania - ćwiczenia na platformie e-learningowej, samodzielna praca w oparciu o lekcje video. 6. Techniki egzaminacyjne ułatwiające rozumienie tekstu oraz materiałów audio. 7. Możliwość zgłaszania pytań i uwag poprzez kontakt mailowy oraz wyjaśnianie kwestii problematycznych związanych z zagadnieniami kursu za pośrednictwem aplikacji Skype w trakcie konsultacji. 8. Zajęcia prowadzone w trybie synchronicznym z wykorzystaniem MS Teams. |
Metody i kryteria oceniania: |
W trakcie toku nauki student poddawany jest systematycznej ocenie osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się. Sposoby oceniania to: • testy sprawdzające stopień opanowania słownictwa, gramatyki, umiejętności słuchania i czytania w języku obcym; • ukończenie wskazanych kursów na platformie e-learning APS z wynikiem min. 70% • aktywność podczas zajęć (praca domowe, karty pracy, dłuższe wypowiedzi na określony wcześniej temat) • elementem niezbędnym do uzyskania zaliczenia jest również frekwencja. |
Uwagi: |
Lektorat I rok Grupa 1 Zajęcia wg planu w czwartki 11.40 - 13.15 LINK DO MS TEAMS |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.