Animacja komputerowa [EP-3S-AKO]
Semestr zimowy 2024/2025
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 1
Przedmiot: | Animacja komputerowa [EP-3S-AKO] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/2025 [2024Z]
(w trakcie)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Łukasz Niewiadomski | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Myśleć animacją. Podręcznik dla filmowców, Autor: Mike Wellins, Wydawnictwo: Wojciech Marzec, 2015 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
- Zasady animacji w praktyce - Praca koncepcyjna i storyboard - Animacja Frame by Frame - Automatyzacja i Riggowanie - Efekty, dźwięk i render - Ćwiczenie: Piłka - Zadanie: 60 sekund |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja, demonstracja, mapa myśli, prezentacja narzędzi i programów niezbędnych do realizacji ćwiczeń, wprowadzenie nowych zagadnień poprzedza krótki wykład lub prezentacja, realizacja projektów. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Metody: Obserwacja pracy na zajęciach, poziomu zaangażowania w projekt, forma i jakość oddanego na zaliczenie projektu, terminowość. Kryteria oceny: - poziom przyswojenia wiedzy z wykładów, sięganie po dodatkowe źródła - poziom wykorzystania storyboardu do świadomego planowania etapu produkcji swojego filmu. - prezentuje kreatywne podejście do każdego zadania, stara się znajdować niesztampowe rozwiązania, szuka szerszej perspektywy. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Metody kształcenia: Dyskusja, demonstracja, mapa myśli, prezentacja narzędzi i programów niezbędnych do realizacji ćwiczeń, wprowadzenie nowych zagadnień poprzedza krótki wykład lub prezentacja, realizacja projektów. Nakład pracy: Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia - 30 godz. Indywidualna praca studenta z korektą prowadzącego - 15 godz. Wykonanie projektów własnych w konsultacji z prowadzącym - 8 godz. Przygotowanie się do zajęć - 7 godz. Sumaryczna liczba godzin aktywności studenta - 60 godz. Liczba punktów ECTS - 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.