Warsztat intrapsychiczny [PE-3S-WIY1]
Semestr zimowy 2024/2025
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Warsztat intrapsychiczny [PE-3S-WIY1] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/2025 [2024Z]
(w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Patrycja Jurkiewicz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: Branden N. (2014). 6 filarów poczucia własnej wartości. Łódź: Feeria Byrne R. (2010). Sekret. Warszawa: Nowa Proza Ferriss T. (2017). Narzędzia tytanów. Warszawa: MT Biznes Peale N. V. (2001). Moc pozytywnego myślenia. Warszawa: Studio Emka Santandereu R.(2015). Twój umysł w detoksie. Warszawa: MUZA SA. Schwartz D. (2008). Magia myślenia na wielką skalę. Jak zaprząc duszę i umysł do wielkich osiągnięć. Warszawa: MT. Biznes Tolle E. (2010). Potęga teraźniejszości. Łódź: Galaktyka Tracy B. (2012). Maksimum osiągnięć. Warszawa: MUZA SA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: Canfield J. (2009). Zasady Canfielda. Warszawa: Studio Emka Carnegie D. (2018). Jak zdobyć przyjaciół i zjednywać sobie ludzi. Warszawa: Studio Emka Erold. H. (2016). Fenomen poranka. Łódź: Galaktyka Pilecka, B. (2004). Kryzys psychologiczny, wybrane zagadnienia. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Robbins. A. (2002). Obudź w sobie olbrzyma. Warszawa: Studio Emka |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
TREŚCI PROGRAMOWE: 1. Zasoby wewnętrzne człowieka - rozpoznanie, wzmacnianie, transformacja. 2. Konflikty intrapsychiczne- przyczyny i sposoby radzenia sobie z nimi. 3. Poznanie siebie, ze szczególnym uwzględnieniem: emocji, uczuć, intuicji, mocnych i słabych stron. 4. Wyrażanie własnych potrzeb, troska o dobrostan psychiczny. 5. Określenie celów jednostki i nastawienie na ich osiągnięcie. 6. Kształtowanie motywacji do zmiany na lepsze. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda zajęć praktycznych, pokaz, metody aktywizujące, case study, role- playing |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Metody i kryteria oceniania: Aktywne uczestnictwo w zajęciach Przygotowanie schematu i przeprowadzenie ćwiczeń warsztatowych Dopuszczalne 2 nieobecności |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa ćwiczeniowa II DZPE EDC Metoda zajęć praktycznych, pokaz, metody aktywizujące, case study, role- playing NAKŁAD PRACY STUDENTA: Godziny kontaktowe: 30h Przygotowanie do zajęć: 10h Przygotowanie i przeprowadzenie treningu: 10h Sumaryczna liczba godzin aktywności studenta: 50h Liczba punktów ECTS = 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.