Miksmedia (warsztaty tutoringowe) [EP-2F-MIK]
Semestr letni 2023/2024
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 2
Przedmiot: | Miksmedia (warsztaty tutoringowe) [EP-2F-MIK] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2023/2024 [2023L]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 9:50 - 11:25
sala 6302 Budynek Instytutu Edukacji Artystycznej - Spiska 16 jaki jest adres? |
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 9 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Monika Pudło | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Kaleńska-Rodzaj, Julia. Autor Psychologia tremy (2021 teoria i praktyka / Julia Kaleńska-Rodzaj. Rzędowska, Agata (2018) Mówca doskonały : wystąpienia publiczne w praktyce .Agata i Jerzy Rzędowscy. Stączek, Marek.Prezentacja publiczna (2011) : mów komunikatywnie, oryginalnie, przekonująco! Marek Stączek. Ze względu na specyfikę zajęć jakim są zajęcia tutoringowa prowadząca przedmit zastrzega sobie prawo do rekomendacji artykułów, monografii w zależności od zgłaszanych potrzeb studentów. |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
-Moja praca dyplomowa- próba poszerzenia perspektywy o wątki psychologiczne i społeczne. -Moja twórczość- co po dyplomie? Skąd czerpać inspiracje? -Budowanie argumentów w pracy dyplmowej. Mapa argumentacji. -Wystąpienia publiczne- struktura. -Wystąpienia publiczne- radzenie sobie z tremą. - Dyskusje w grupie, w tym przekazywanie informacji zwrotnych z przeczytanych prac koleżanki- metoda pracy wg tutoringu grupowego |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
-Dyskusja, konwersacje. -"Burza mózgów" - Uporządkowanie wiedzy ze studiów z zastosowaniem metod systematyzowanai wiedzy w postaci mapy myśli oraz "diagramu ryby". |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Esej tutorski "Problemy człowieka wczoraj i dziś". Student ma temat swojej pracy teoretycznej powiązać z powyżej sformułowanym problemem i przenieść do eseju. Oceniana będzie formalna strona pracy oraz umiejętność integracji tematu artystycznego z wątkiem humanistycznym , społecznym lub psychologicznym. |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa warsztatowa dla II DUEP-ARM link do zespołu na MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3anzi2PDFH2qZHKfJ7PooqkbcbP-d6AI_gPFmeJvahr-o1%40thread.tacv2/conversations?groupId=762d5075-84dd-46a5-ab58-877ffb6389fb&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.