Seminarium dyplomowe licencjackie - 1 [SC-3F-LI1]
Semestr letni 2023/2024
Seminarium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe licencjackie - 1 [SC-3F-LI1] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2023/2024 [2023L]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Tatiana Kanasz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Standardy pisania prac licencjackich – na stronie www.aps.edu.pl E. Babbie. (2004). Badania społeczne w praktyce. Warszawa. A. Czerner, E. Nieroba (2011). Studia z socjologii emocji. Opole. U. Flick, Projektowanie badania jakościowego (2010) rozdz. 9 (Dane etnograficzne i wizualne). Hammersley M. i Atkinson P. (2000). Projekt badawczy: problemy, przykłady i próbki. W: Metody badań terenowych. Warszawa: Zysk i S-ka, s. 34-63. K. Kalinowska (2013). Gdy socjolog bada emocje, gdy socjolog bada miłość, „Nauka i Szkolnictwo Wyższe”, 1(41), s. 118-130 (online). J. Turner, J. Stets (2009). Socjologia emocji. Warszawa. Czasopisma socjologiczne: Przegląd Socjologii Jakościowej (online), Studia Socjologiczne, Kultura i Społeczeństwo |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Wprowadzenie 2. Czym są emocje i jak je badać? 3. Projekt badawczy 4. Rama teoretyczna i przegląd literatury 5. Metodologia badań 6. Etyka badań 7. Doprecyzowanie tematów i ustalenie bibliografii 8. Prezentacje indywidualnych projektów i dyskusja w grupie 9. Prezentacje indywidualnych projektów i dyskusja w grupie 10. Prezentacje indywidualnych projektów i dyskusja w grupie 11. Prezentacje indywidualnych projektów i dyskusja w grupie 12. Prezentacje indywidualnych projektów i dyskusja w grupie 13. Prezentacje indywidualnych projektów i dyskusja w grupie 14. Prezentacje indywidualnych projektów i dyskusja w grupie 15. Podsumowanie, zaliczenie |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Praca z grupą w oparciu o wybrane teksty, moderowanie dyskusji, umieszczenie materiałów na grupie w Teams, konsultacje |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie na podstawie rozbudowanego konspektu projektu badawczego, prezentacji projektu na zajęciach, udziału w dyskusji |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa seminaryjna II DZSC - dr Tatiana Kanasz |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.