Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Diversity Forum. Interfaith Dialog and Education for Peace [00-FF-DIF] Semestr zimowy 2023/2024
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Diversity Forum. Interfaith Dialog and Education for Peace [00-FF-DIF]
Zajęcia: Semestr zimowy 2023/2024 [2023Z] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 13:30 - 15:05
sala 4315
Budynek D jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 19
Limit miejsc: 14
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Anna Odrowąż-Coates
Literatura:

Górak-Sosnowska, K., Odrowąż-Coates, A., (2023). Strategies of teachers towards Muslim students in Polish schools, Studia z Teorii Wychowania. 3 (2023).

ON THE ROAD TO SOCIAL INCLUSION book in open access - selected chapters

http://www.aps.edu.pl/media/on2bymw2/the-road-to-social-inclusion_e-book_2022-02-14.pdf

EDUCATION & the Challenges of the Multicultural World book in open access selected chapters

http://www.aps.edu.pl/media/3579463/edukation-and-the-chelleng_202-12-15.pdf

THE CONTEMPORARY PROBLEMS OF CHILDREN AND YOUTH IN MULTICULTURAL SOCIETIESTHEORY, RESEARCH, PRAXIS

http://www.aps.edu.pl/media/2391446/the_contemporary_problems_e-book.pdf

Symbolic violence in socio-educational contexts. A post-colonial critique - open access book

http://www.aps.edu.pl/wydawnictwo/publikacje-online-w-jezyku-angielskim/symbolic-violence-in-socio-educational-contexts-a-post-colonial-critique/

Zakres tematów:

The course will discuss the aspects of diversity that are a baseline for interfaith dialogue and education for peace. We will look for barriers to interfaith dialogue and the barriers to education for peace. We will focus at the benefits that diversity offers and for the management of diversity and driving education for peace through interfaith dialogue, understanding, awareness and sensitivity. Empathy and emotional intelligence will be considered as tools for diversity management on a policy level and on an individual level. The course will draw from the sociology of religion, critical and social pedagogy, as well as elements of other social science disciplines.

Metody dydaktyczne:

Interactive workshops

Metody i kryteria oceniania:

To pass weekly presence and active participation are required.

Students may expect small weekly tasks for self-study, and a final essay or research report.

Uwagi:

III DZPE + III DZPZ + II DZPS

To pass weekly presence and active participation are required.

Students may expect small weekly tasks for self-study, and a final essay or research report.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)