Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2]
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Lektorat,
grupa nr 6
Przedmiot: | Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023 [2022Zn]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
sala 1010 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 20 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Małgorzata Wyszyńska | ||||||||||||
Literatura: |
Podręcznik obowiązkowy "Roadmap" B2 with Online Practice workbook and resources Materiały własne wykładowcy (wykłady z ćwiczeniami wysyłane przez Teams lub Forms) 'English Vocabulary in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'English Grammar in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'Repetytorium. Angielski. Gramatyka z ćwiczeniami' Anna Treger wyd. Lingo języki nieobce 'Język angielski gramatyka (budowa, użycie, ćwiczenia z kluczem)' Bogusław Solecki wyd. Kram 'Wielka gramatyka języka angielskiego dla początkujących i zaawansowanych. Teoria, przykłady, ćwiczenia' Aleksandra Borowska wyd. Edgar 'Język angielski. Ćwiczenia oraz repetytorium gramatyczne.' Maciej Matasek wyd. Handybooks 'Grammarway 3' Jenny Dooley, Virginia Evans |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Rozdział 3 Słownictwo - pogoda • ćwiczenia leksykalne – pogoda • rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji • rozmowa na temat doświadczeń związanych z warunkami pogodowymi Gramatyka - sposoby wyrażania przyszłości: be supposed to, be set to, be expected to, should, czas Present Continuous, czas Future Continuous • rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji • ćwiczenia gramatyczne – sposoby wyrażania przyszłości: be supposed to, be set to, be expected to, should, czas Present Continuous, czas Future Continuous • planowanie czynności, analizowanie prognozy pogody, proponowanie, przyjmowanie lub odrzucanie propozycji Słownictwo - prawo i porządek, przestępstwa • rozmowa na temat przestępstw przedstawionych na rysunkach, wyrażanie i uzasadnianie opinii, wyrażanie pewności, przypuszczenia, wątpliwości • ćwiczenia leksykalne – prawo i porządek, przestępstwa • rozumienie tekstu pisanego – wyszukiwanie określonych informacji • stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych słów z kontekstu • przekazywanie informacji zwartych w tekście obcojęzycznym, wyrażanie i uzasadnianie opinii na temat treści tekstu Gramatyka – składnia czasowników (verb patterns) • ćwiczenia gramatyczne – składnia czasowników • rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji • rozmowa na temat przestępstw, uzyskiwanie i udzielanie informacji, wyrażanie i uzasadnianie opinii, wyrażanie pewności, przypuszczenia, wyrażanie sugestii Słuchanie – rozmowy nieformalne • rozmowa na temat fotografii – opisywanie czynności, wyrażanie pewności, przypuszczenia, wątpliwości • rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji, • stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych słów z kontekstu • rozmowa na temat dobrych uczynków, relacjonowanie wydarzeń z przeszłości, opowiadanie o doświadczeniu, wyrażanie i uzasadnianie opinii Słownictwo - even, hardly • rozmowa na temat czynności przedstawionych na fotografiach i sławnych sportowcach, wyrażanie i uzasadnianie opinii, wyrażanie pewności, przypuszczenia, wątpliwości • rozumienie tekstu pisanego – wyrażanie i uzasadnianie opinii, wyszukiwanie określonych informacji • stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych słów z kontekstu • ćwiczenia leksykalne – even, hardly • rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji Słownictwo - wydarzenia sportowe, zasady gry • ćwiczenia leksykalne – wydarzenia sportowe, zasady gry • rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji • rozmowa na wybrany temat, wyrażanie i uzasadnianie opinii i upodobań, relacjonowanie wydarzeń, opowiadanie o doświadczeniu Czytanie – wywiad w czasopiśmie • rozmowa na temat czytania wywiadów, uzyskiwania informacji na temat znanych osób, wyrażanie i uzasadnianie opinii i preferencji, wyrażanie pewności, przypuszczenia, wątpliwości • rozumienie tekstu pisanego – wyszukiwanie określonych informacji • stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych słów z kontekstu • rozmowa na temat pytań, które mogły być zadane w wywiadzie Słownictwo - stereotypy • rozmowa na temat czynności przedstawionych na fotografii, wyrażanie i uzasadnianie opinii • ćwiczenia leksykalne – stereotypy • rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji • stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych słów z kontekstu • przedstawienie prezentacji na wybrany temat |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna: - przygotowanie studentów do komunikacji językowej Metoda podająca: -wyjaśnienie, mini-wykład, pogadanka Metoda problemowa: - burza mózgów, dyskusja dydaktyczna, wykład problemowy Metoda praktyczna: - ćwiczenia przedmiotowe Multimedialne techniki nauczania: - ćwiczenia na platformie e-learningowej Praca w grupach lub parach na osobnych kanałach na platformie Teams (w przypadku nauki zdalnej). |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Metoda komunikacyjna: - przygotowanie studentów do komunikacji językowej Metoda podająca: -wyjaśnienie, mini-wykład, pogadanka Metoda problemowa: - burza mózgów, dyskusja dydaktyczna, wykład problemowy Metoda praktyczna: - ćwiczenia przedmiotowe Multimedialne techniki nauczania: - ćwiczenia na platformie e-learningowej Praca w grupach lub parach na osobnych kanałach na platformie Teams (w przypadku nauki zdalnej). |
||||||||||||
Uwagi: |
grupa lektoratowa z jęz. angielskiego dla II ZM/PC;II ZM/PY-mgr M.Wyszyńska |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.