Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2] Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Lektorat, grupa nr 6

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2]
Zajęcia: Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023 [2022Zn] (zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 6 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
sala 1010
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 20
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Małgorzata Wyszyńska
Literatura:

Podręcznik obowiązkowy "Roadmap" B2 with Online Practice workbook and resources

Materiały własne wykładowcy (wykłady z ćwiczeniami wysyłane przez Teams lub Forms)

'English Vocabulary in Use' by Murphy wyd. Cambridge

'English Grammar in Use' by Murphy wyd. Cambridge

'Repetytorium. Angielski. Gramatyka z ćwiczeniami' Anna Treger wyd. Lingo języki nieobce

'Język angielski gramatyka (budowa, użycie, ćwiczenia z kluczem)' Bogusław Solecki wyd. Kram

'Wielka gramatyka języka angielskiego dla początkujących i zaawansowanych. Teoria, przykłady, ćwiczenia' Aleksandra Borowska wyd. Edgar

'Język angielski. Ćwiczenia oraz repetytorium gramatyczne.' Maciej Matasek wyd. Handybooks

'Grammarway 3' Jenny Dooley, Virginia Evans

Zakres tematów:

Rozdział 3

Słownictwo - pogoda

• ćwiczenia leksykalne – pogoda

• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji

• rozmowa na temat doświadczeń związanych z warunkami pogodowymi

Gramatyka - sposoby wyrażania przyszłości: be supposed to, be set to, be expected to, should, czas Present Continuous, czas Future Continuous

• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji

• ćwiczenia gramatyczne – sposoby wyrażania przyszłości: be supposed to, be set to, be expected to, should, czas Present Continuous, czas Future Continuous

• planowanie czynności, analizowanie prognozy pogody, proponowanie, przyjmowanie lub odrzucanie propozycji

Słownictwo - prawo i porządek, przestępstwa

• rozmowa na temat przestępstw przedstawionych na rysunkach, wyrażanie i uzasadnianie opinii, wyrażanie pewności, przypuszczenia, wątpliwości

• ćwiczenia leksykalne – prawo i porządek, przestępstwa

• rozumienie tekstu pisanego – wyszukiwanie określonych informacji

• stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych słów z kontekstu

• przekazywanie informacji zwartych w tekście obcojęzycznym, wyrażanie i uzasadnianie opinii na temat treści tekstu

Gramatyka – składnia czasowników (verb patterns)

• ćwiczenia gramatyczne – składnia czasowników

• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji

• rozmowa na temat przestępstw, uzyskiwanie i udzielanie informacji, wyrażanie i uzasadnianie opinii, wyrażanie pewności, przypuszczenia, wyrażanie sugestii

Słuchanie – rozmowy nieformalne

• rozmowa na temat fotografii – opisywanie czynności, wyrażanie pewności, przypuszczenia, wątpliwości

• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji,

• stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych słów z kontekstu

• rozmowa na temat dobrych uczynków, relacjonowanie wydarzeń z przeszłości, opowiadanie o doświadczeniu, wyrażanie i uzasadnianie opinii

Słownictwo - even, hardly

• rozmowa na temat czynności przedstawionych na fotografiach i sławnych sportowcach, wyrażanie i uzasadnianie opinii, wyrażanie pewności, przypuszczenia, wątpliwości

• rozumienie tekstu pisanego

– wyrażanie i uzasadnianie opinii, wyszukiwanie określonych informacji

• stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych słów z kontekstu

• ćwiczenia leksykalne – even, hardly

• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji

Słownictwo - wydarzenia sportowe, zasady gry

• ćwiczenia leksykalne – wydarzenia sportowe, zasady gry

• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji

• rozmowa na wybrany temat, wyrażanie i uzasadnianie opinii i upodobań, relacjonowanie wydarzeń, opowiadanie o doświadczeniu

Czytanie – wywiad w czasopiśmie

• rozmowa na temat czytania wywiadów, uzyskiwania informacji na temat znanych osób, wyrażanie i uzasadnianie opinii i preferencji, wyrażanie pewności, przypuszczenia, wątpliwości

• rozumienie tekstu pisanego – wyszukiwanie określonych informacji

• stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych słów z kontekstu

• rozmowa na temat pytań, które mogły być zadane w wywiadzie

Słownictwo - stereotypy

• rozmowa na temat czynności przedstawionych na fotografii, wyrażanie i uzasadnianie opinii

• ćwiczenia leksykalne – stereotypy

• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji

• stosowanie strategii komunikacyjnych – domyślanie się znaczenia nieznanych słów z kontekstu

• przedstawienie prezentacji na wybrany temat

Metody dydaktyczne:

Metoda komunikacyjna:

- przygotowanie studentów do komunikacji językowej

Metoda podająca:

-wyjaśnienie, mini-wykład, pogadanka

Metoda problemowa:

- burza mózgów, dyskusja dydaktyczna, wykład problemowy

Metoda praktyczna:

- ćwiczenia przedmiotowe

Multimedialne techniki nauczania:

- ćwiczenia na platformie e-learningowej

Praca w grupach lub parach na osobnych kanałach na platformie Teams (w przypadku nauki zdalnej).

Metody i kryteria oceniania:

Metoda komunikacyjna:

- przygotowanie studentów do komunikacji językowej

Metoda podająca:

-wyjaśnienie, mini-wykład, pogadanka

Metoda problemowa:

- burza mózgów, dyskusja dydaktyczna, wykład problemowy

Metoda praktyczna:

- ćwiczenia przedmiotowe

Multimedialne techniki nauczania:

- ćwiczenia na platformie e-learningowej

Praca w grupach lub parach na osobnych kanałach na platformie Teams (w przypadku nauki zdalnej).

Uwagi:

grupa lektoratowa z jęz. angielskiego dla II ZM/PC;II ZM/PY-mgr M.Wyszyńska

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0 (2025-04-03)