Język angielski III – B2 plus, poziom średnio-zaawansowany wyższy plus [51-0F-ANG3-B2p]
Semestr zimowy 2022/2023
Lektorat,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język angielski III – B2 plus, poziom średnio-zaawansowany wyższy plus [51-0F-ANG3-B2p] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2022/2023 [2022Z]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 13 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Beata Wiśniewska |
Literatura: |
Roadmap B2+ Students' Book and Workbook Pearson MyEnglishLab Pearson Grammar Practice for Upper intermediate Students. Pearson Longman English Grammar in Use Cambridge Internet articles Czasopisma anglojęzyczne: Polska Newsweek Learning English, Psychologies, English Matters |
Zakres tematów: |
Grammar: even and hardly, defining and non defining relative clauses, noun phrases, prepositions. Vocabulary: sport and sports events, gender stereotypes, describing different age groups, clothes and fashion, influences and identity. Functions: talking about sports events and news stories, giving a short presentation, talking about different people, answering a questionnaire about clothes and fashion, ranking things that most influenced you. Ćwiczenia gramatyczne i leksykalne. Rozwijanie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem. Ćwiczenia fonetyczne. Doskonalenie strategii komunikacyjnych, językowych, wymiany informacji. |
Metody dydaktyczne: |
Metoda kognitywna - analiza tekstu, porównanie struktur gramatycznych. Metody komunikacyjne: odgrywanie scenek, przeprowadzanie wywiadu, rozwiązywanie problemu, gry językowe, dyskusje. Praca w parach i grupach. Metody aktywizujące: symulacje, burza mózgów, burza pytań, mapy pojęć, kwestionariusz, projekt. Krótki wykład. |
Metody i kryteria oceniania: |
Metoda kognitywna - analiza tekstu, porównanie struktur gramatycznych. Metody komunikacyjne: odgrywanie scenek, przeprowadzanie wywiadu, rozwiązywanie problemu, gry językowe, dyskusje. Praca w parach i grupach. Metody aktywizujące: symulacje, burza mózgów, burza pytań, mapy pojęć, kwestionariusz, projekt. Krótki wykład. |
Uwagi: |
lektorat II rok |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.