Techniki terapii i pomocy psychologicznej dzieciom i młodzieży [20-3S-TTP1]
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Techniki terapii i pomocy psychologicznej dzieciom i młodzieży [20-3S-TTP1] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023 [2022Zn]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
(sala nieznana) |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 38 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Magdalena Kruk-Rogucka | ||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Specyfika udzielania pomocy psychologicznej dzieciom i młodzieży. 2. Diagnoza a terapia. 3. Terapia dzieci w ujęciu różnych podejść teoretycznych – psychodynamicznym, humanistycznym, behawioralno-poznawczym, systemowym. 4. Specyfika terapii i pomocy psychologicznej skierowanej do dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym. 5. Pomoc psychologiczna dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. 6. Wsparcie psychologiczne dla nastolatków. 7. Problemy etyczne. 8. Pomoc skierowana do rodziców. |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
- prezentacja multimedialna, wykonana przez wykładowcę, - analiza studium przypadków. |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Egzamin pisemny, zaliczenie od 60% poprawnych odpowiedzi: 60 - 65 % dst 66 - 70 % dst + 71 - 75% db 76 - 85% db+ >86% bdb |
||||||||||||
Uwagi: |
gr.wykładowa V ZM/PY-PKL Nakład pracy studenta: - 20 godz. pracy w trakcie zajęć, - 30 godz. pracy na przeczytanie literatury. Link do grupy na MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ada_RLC54tvap3AZ6TvCDQkZmgTdnV2X9lpcIrXiGQ-A1%40thread.tacv2/conversations?groupId=39cdae13-cec7-4f65-892e-815fe6b8d2ae&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.