Wpływ społeczny [PY-5S-WLS]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Wpływ społeczny [PY-5S-WLS] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023 [2022Ln]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
sala 4227 Budynek D jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 24 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Michał Szulawski | ||||||||||||
Literatura: |
Cialdini, R. (2006). Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego – wideowykład, Gliwice: Onepress Cialdnini, R. (2016). Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Cialdini, R. (2016). Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego?. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. (Rozdziały 3, 5 i 6 – podział na grupy) Pratkanis, A. R. (2007). Social Influence Analysis: An index of tactics, The Science of Social Influence:Advences and future progress, New York: Taylor and Francis Group Wojciszke B. (2001). Konsekwencje pozostawania w mniejszości [w:] M. Kofta, A. Jasińska-Kania (red.), Stereotypy i uprzedzenia: uwarunkowania psychologiczne i kulturowe. Warszawa: Scholar https://www.simplypsychology.org/minority-influence.html Szlendak, T., Olechnicki, K. (2017). Nowe praktyki kulturowe Polaków. Megaceremoniały i subświaty. Warszawa: PWN (Część 2, Rozdziały 1-7 i 10-11) Kenrick, D., Goldstein, N., Braver, S. (2014). Sześć poziomów wpływu społecznego. Nauka, praktyka I psychologia Roberta Cialdiniego. Helion: Onepress Power. Rozdział 3 i 13 Klincewicz, K. (2011). Dyfuzja innowacji jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (Rozdział 4. Cechy Użytkowników a dyfuzja innowacji) Knowles, E. S., & Linn, J. A. (2004). Alpha and Omega Strategies for Change. Resistance and persuasion, 117-144 |
||||||||||||
Uwagi: |
gr.wykładowa IV ZM/PY-SPS |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.