Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wpływ społeczny [PY-5S-WLS] Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023
Wykład, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Wpływ społeczny [PY-5S-WLS]
Zajęcia: Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023 [2022Ln] (zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
sala 4227
Budynek D jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 24
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Michał Szulawski
Literatura:

Cialdini, R. (2006). Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego – wideowykład, Gliwice: Onepress

Cialdnini, R. (2016). Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.

Cialdini, R. (2016). Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego?. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. (Rozdziały 3, 5 i 6 – podział na grupy)

Pratkanis, A. R. (2007). Social Influence Analysis: An index of tactics, The Science of Social Influence:Advences and future progress, New York: Taylor and Francis Group

Wojciszke B. (2001). Konsekwencje pozostawania w mniejszości [w:] M. Kofta, A. Jasińska-Kania (red.), Stereotypy i uprzedzenia: uwarunkowania psychologiczne i kulturowe. Warszawa: Scholar

https://www.simplypsychology.org/minority-influence.html

Szlendak, T., Olechnicki, K. (2017). Nowe praktyki kulturowe Polaków. Megaceremoniały i subświaty. Warszawa: PWN (Część 2, Rozdziały 1-7 i 10-11)

Kenrick, D., Goldstein, N., Braver, S. (2014). Sześć poziomów wpływu społecznego. Nauka, praktyka I psychologia Roberta Cialdiniego. Helion: Onepress Power. Rozdział 3 i 13

Klincewicz, K. (2011). Dyfuzja innowacji jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (Rozdział 4. Cechy Użytkowników a dyfuzja innowacji)

Knowles, E. S., & Linn, J. A. (2004). Alpha and Omega Strategies for Change. Resistance and persuasion, 117-144

Uwagi:

gr.wykładowa IV ZM/PY-SPS

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-4 (2025-05-14)