Psychologia rozwoju człowieka dla nauczycieli [AP-3F-PRC]
Semestr letni 2022/2023
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Psychologia rozwoju człowieka dla nauczycieli [AP-3F-PRC] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/2023 [2022L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 24 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Łukasz Zaborek | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Brzezińska, A. (red.) (2005). Psychologiczne portrety człowieka. Praktyczna psychologia rozwojowa. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Harwas-Napierała, B., Trempała, J. (red.) (2006). Psychologia rozwoju człowieka. Tom. 2. Charakterystyka okresów życia człowieka. Warszawa: PWN. Schaffer, H. R. (2008 i inne wydania). Psychologia dziecka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Ćwiczenia: 1. Okres prenatalny i perinatalny. 2. Okres noworodkowy, niemowlęcy i poniemowlęcy. 3. Okres przedszkolny i młodszy szkolny. 4. Adolescencja. 5. Wczesna i średnia dorosłość. 6. Późna dorosłość, tematyka śmierci i żałoby. |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Wykład, pokaz, film, dyskusja, metody aktywizujące studentów (praca w grupach, przygotowanie prezentacji). |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Prezentacja grupowa dotycząca problemu lub zaburzenia danego okresy rozwojowego oraz kolokwium na koniec zajęć (51% zalicza) |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa ćwiczeniowa dla I DZRE 1 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.