Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Semestr letni 2022/2023
Lektorat,
grupa nr 8
Przedmiot: | Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/2023 [2022L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 8 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 17 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Olena Galczewska |
Literatura: |
Podręcznik obowiązkowy "Roadmap" B2 with Online Practice workbook and resources Materiały własne wykładowcy (wykłady z ćwiczeniami wysyłane przez Teams lub Forms) 'English Vocabulary in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'English Grammar in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'Repetytorium. Angielski. Gramatyka z ćwiczeniami' Anna Treger wyd. Lingo języki nieobce 'Język angielski gramatyka (budowa, użycie, ćwiczenia z kluczem)' Bogusław Solecki wyd. Kram 'Wielka gramatyka języka angielskiego dla początkujących i zaawansowanych. Teoria, przykłady, ćwiczenia' Aleksandra Borowska wyd. Edgar 'Język angielski. Ćwiczenia oraz repetytorium gramatyczne.' Maciej Matasek wyd. Handybooks 'Grammarway 3' Jenny Dooley, Virginia Evans |
Zakres tematów: |
Rozdział 2a Słownictwo - wyrażenia z czasownikiem get Gramatyka - czasy Present Perfect Simple i Present Perfect Continuous; Rozdział 2b Słownictwo - czyn społeczny: Gramatyka - strona bierna: wyrażanie i uzasadnianie opinii, opowiadanie o doświadczeniu, uzyskiwanie i przekazywanie informacji, udzielanie rad Rozdział 2c Słownictwo-- wyrażenia dotyczące skarg i zażaleń, powody skarg. Gramatyka- przymiotniki z końcówką -ed i -ing oraz wyjątki. 3A Słownictwo: wspomnienia Gramatyka: Past Perfect Simple/ Past Perfect Continuous |
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna: - przygotowanie studentów do komunikacji językowej Metoda podająca: -wyjaśnienie, mini-wykład, pogadanka Metoda problemowa: - burza mózgów, dyskusja dydaktyczna, wykład problemowy Metoda praktyczna: - ćwiczenia przedmiotowe Multimedialne techniki nauczania: - ćwiczenia na platformie e-learningowej Praca w grupach lub parach na osobnych kanałach na platformie Teams (w przypadku nauki zdalnej) |
Metody i kryteria oceniania: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: - testy cząstkowe - testy zaliczeniowe - ukończenie wskazanych kursów na platformie e-learning APS z wynikiem minimum 60% - wypowiedzi pisemne (praca domowa, karty pracy)- w terminie -ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, wypowiedzi i udział w dyskusji w trakcie zajęć) |
Uwagi: |
lektorat I rok |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.