Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Moduł badawczy [SC-2S-MOB] Semestr zimowy 2022/2023
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Moduł badawczy [SC-2S-MOB]
Zajęcia: Semestr zimowy 2022/2023 [2022Z] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 9:50 - 11:25
sala 1206
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Justyna Zielińska
Literatura:

Sztandar-Sztanderska Karolina (2016), Obywatel spotyka państwo. O urzędach pracy jako biurokracji pierwszego kontaktu, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.

Mrozowicki Adam (2011), Coping with Social Change. Life Strategies of Workers in Poland’s New Capitalism, Leuven: Leuven University Press.

Becker Howard (1998), Tricks of the Trade: How to Think About Your Research While You’re Doing It, Chicago: University of Chicago Press.

Becker Howard (2013), Warsztat pisarski badacza, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

Creswell John W. (2013), Projektowanie badań naukowych: metody jakościowe, ilościowe i mieszane, tłum. J. Gilewicz, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Flick Uwe (2011), Jakość w badaniach jakościowych (2011), Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

Salganik Matthew J. (2019), Bit by bit: Social Research in the Digital Age, Princetown: Princetown University Press.

Palęcka Alicja (2021) Spokojnie, jestem grzeczny”. Molestowanie seksualne jako strategia uczestników badania, Przegląd Socjologii Jakościowej, t. 17, nr 2, s. 45-60.

Zakres tematów:

- Wybór tematów i podział na zespoły badawcze

- Postawienie pytań badawczych

- Przegląd literatury naukowej i danych zastanych

- Tworzenie narzędzi badawczych

- Realizacja badań

- Zebranie wyników badań

- Analiza materiałów badawczych

- Napisanie raportów

- Przygotowanie prezentacji multimedialnych

Metody dydaktyczne:

- Dyskusja

- "Burza mózgów"

- Praca w zespołach badawczych

Metody i kryteria oceniania:

Podstawą do zaliczenia zajęć jest napisanie raportu i przedstawienie prezentacji multimedialnej.

Uwagi:

grupa ćwiczeniowa dla II DUSC - SOM

- udział w zajęciach – 15 h

- praca w zespołach badawczych – 60 h

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)