Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2] Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Lektorat, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2]
Zajęcia: Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Zn] (zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 20
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Beata Wiśniewska
Literatura:

Roadmap B2 with Online Practice. Pearson.

Grammar Practice for Upper Intermediate Students. Pearson Longman.

Materiały własne. Materiały internetowe ELT.

Zakres tematów:

Gramatyka: past perfect simple and continuous, przymiotniki stopień wyższy i najwyższy, tworzenie przymiotników - przyrostki.

Słownictwo: memory, character adjectives, arguments, adjectives to describe food.

Komunikacja: opowiadanie wspomnień z dzieciństwa, wyrażanie opinii nt. rywalizacji, opis i podsumowanie sporu, reagowanie na skargi.

Metody dydaktyczne:

Metoda kognitywna: porównanie i analiza struktur gramatycznych oraz tekstu.

Podejście komunikacyjne: narracja, opis, dyskusja, personalizacja.

Podejście zadaniowe: interakcja i mediacja.

Metody aktywizujące: rozwiązywanie problemów, odgrywanie scenek, mapy myśli.

Metody i kryteria oceniania:

Testy cząstkowe i egzaminacyjne. Ocena aktywności i pracy własnej. Praca na platformie e-learning APS.

Uwagi:

grupa lektoratowa z jęz. angielskiego dla II ZZ/PE; II ZM/PW -mgr B.Wiśniewska

https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a0164cee2feb24ec185a3da6a97a55e4d%40thread.tacv2/conversations?groupId=17fa02ec-56c3-4596-8c4e-825e605edc82&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)