Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2] Semestr zimowy 2021/2022
Lektorat, grupa nr 8

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2]
Zajęcia: Semestr zimowy 2021/2022 [2021Z] (zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 8 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 10:05 - 11:35
sala 1203
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 20
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Beata Wiśniewska
Literatura:

Roadmap B2+ Students' Book, Workbook.

Grammar Practice for Upper Intermediate Students. Pearson Longman.

Materiały internetowe ELT. Materiały własne.

Zakres tematów:

Gramatyka: cleft sentences, narrative tenses, exaggeration,the future in the past.

Słownictwo: free time activities, helping people, at work, fights and disputes, injuries and illnesses.

Komunikacja: persuade people to try different activities, narrate a short story, talk about annoying things, negotiate solutions, talk about recovery.

Metody dydaktyczne:

Metoda kognitywna w nauczaniu gramatyki: analiza struktur gramatycznych, analiza tekstu.

Podejście komunikatywne: opowiadanie, opisywanie, negocjowanie, personalizacja, dyskusja.

Podejście zadaniowe: działania receptywne, interakcja i mediacja.

Metody aktywizujące: burza mózgów, rozwiązywanie problemów, odgrywanie scenek.

Metody i kryteria oceniania:

Testy cząstkowe i egzaminacyjne. Prace pisemne. Ocena aktywności i pracy własnej. Praca na platformie e-learning.

Uwagi:

lektorat I rok

https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aV9kYhCVznhPe4HpkA4A7LxAUJGNRAwzSdElTzCE8qHk1%40thread.tacv2/conversations?groupId=cf44c4f9-cce2-4b76-9b43-161a20f2bb8d&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)