Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Projekt badawczy specjalnościowy - 2 PE-2F-PB2
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Laboratorium/warsztaty, grupa nr 2

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Projekt badawczy specjalnościowy - 2 PE-2F-PB2
Zajęcia Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 (2021Ln) (w trakcie)
Laboratorium/warsztaty (LAB), grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca:
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
sala 1070/1071
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 26
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Anna Mikler-Chwastek
Literatura:

Literatura obowiązkowa

Mikler-Chwastek A. (2020), Samodzielność dwulatków w kontekście umiejętności odczytywania oczekiwań dorosłych, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa.

Białecka-Pikul M. (2002), Co dzieci wiedzą o umyśle i myśleniu, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.

Białecka-Pikul M. (2011), Teoria umysłu z perspektywy badań nad narracją, w: Psychologia narracyjna, E. Dryll, A. Cierpka (red.), Wydawnictwo Eneteia, Warszawa.

Literatura uzupełniająca:

Gopnik A., Meltzoff A.N., Kuhhl P.K. (2004), Naukowiec w kołysce. Czego o umyśle uczą nas małe dzieci, Wydawnictwo Media Rodzina, Poznań.

Schaffer H. R. (2006), Psychologia rozwojowa, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.

Zakres tematów:

Określenie harmonogramu prac

Ustalenia terminologiczne

Konstruowanie programu badań

Konstruowanie narzędzie badawczych

Realizacja badań

Prezentacja wyników badań

Metody dydaktyczne:

pogadanka, prezentacja, badania terenowe

Metody i kryteria oceniania:

Ocenie podlegają materiały zgormadzone przez studenta: arkusz obserwacji dziecka, kwestionariusz wywiadu z rodzicami.

Uwagi:

gr.warsztatowa I ZU/PE-PDP 1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.