Wprowadzenie do socjologii mediów [SC-3S-WSM]
Semestr zimowy 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Wprowadzenie do socjologii mediów [SC-3S-WSM] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/2022 [2021Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 22 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Agata Chutnik |
Literatura: |
2. https://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2021/K_055_21.PDF 4. https://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2019/K_090_19.PDF 6. http://czasopisma.isppan.waw.pl/index.php/kis/article/view/1405/1152 Jakubowski W., S - jak serial czyli edukacja w stylu pop, w: Gromkowska A. - Melosik kultura popularna i (re) konstrukcje tozsamości https://pressto.amu.edu.pl/index.php/se/article/download/25021/23015/ ; https://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-i-badania/hbo-netflix-czy-torrenty-mec-sprawdza-nasze-serialowe-zrodla-253302 https://www.umcs.pl/pl/szukaj-redirect,367287.html ; 7. https://rjp.pan.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1379 8. Flores S.E 2017, Sfejsowani Budzyńska-Daca A. 2016., Wizerunek własny jako wizerunek medialny na podstawie badań wideo-CV [w:] red. Budzyńska-Daca A, Kampka A., Molek-Kozanowska K, Retoryka wizerunku medialnego, Warszawa https://sciendo.com/pdf/10.2478/cpp-2020-0002; 9. https://sciendo.com/pdf/10.2478/cpp-2020-0002; 10. https://okrokdoprzodu.pl/czy-masz-depresje-test-becka/ , https://twarzedepresji.pl , https://zwjr.pl, https://audycje.tokfm.pl/podcast/111508,Powod-do-wstydu-skaza-w-papierach-a-moze-temat-jak-kazdy-inny-Czy-depresja-to-jeszcze-w-Polsce-tabu 11/12. Grzegorczyk A. 2010, „Reklama”, s. 117-144 ; Doliński M. 2005, Psychologiczne mechanizmy reklamy, r. 5 Nastroj i emocje; r. 8. Reklama polityczna i społeczna 13. Doliński M. 2005, Psychologiczne mechanizmy reklamy, r.6. Człowiek w reklamie, Wasilewska M. 1997, Wzory kobiet w reklamie telewizyjnej w Polsce 14/15.https://akademia.nask.pl/badania/RAPORT_a4_29_5_19_inter.pdf; https://www.batory.org.pl/wp-content/uploads/2021/05/Mlodzi_2020.pdf; https://akademia.nask.pl/publikacje/RAPORT_NASTOLATKI_3_ONLINE_.pdf |
Zakres tematów: |
1.Zajęcia organizacyjne – gdzie jesteśmy w wirtualnym świecie? Autodiagnoza 2.Prasa: Tworzenie profili gazety, analiza porównawcza 3.Prasa: Przegląd prasy specjalistycznej: Press 4/5.Telewizja jako najpotężniejsze medium XXw. A teraz? 6.Serial, który musisz obejrzeć. Netflix. 7.Język w internecie. Co język zawdzięcza internetowi? A co traci? 8. Własne „ja” w mediach społecznościowych. Kto tak naprawdę jest na Twoim zdjęciu profilowym? Na podstawie studiów przypadku 9.Media społecznościowe a obraz ciała 10.Internet jako miejsce pomocy. Depresja a internet? 11.Reklama. Perswazja w reklamie. Etyka w reklamie; 12. Reklama społeczna 13. Kobieta w reklamie. 14/15. Młodzi w internecie. Charakter zmian |
Metody dydaktyczne: |
referat, dyskusja, praca nad tekstem, praca w grupach, prace pisemne |
Metody i kryteria oceniania: |
aktywność, prezentacja, prace pisemne |
Uwagi: |
termin zaliczenia 03.02.2022 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.