Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Wprowadzenie do socjologii mediów SC-3S-WSM
Semestr zimowy 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Wprowadzenie do socjologii mediów SC-3S-WSM
Zajęcia Semestr zimowy 2021/2022 (2021Z) (w trakcie)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każdy czwartek, 14:20 - 15:05
sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań:
2021-12-09 14:20 : 15:05 sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B
2021-12-16 14:20 : 15:05 sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B
2021-12-23 14:20 : 15:05 sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B
2022-01-13 14:20 : 15:05 sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B
2022-01-20 14:20 : 15:05 sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 22
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Agata Chutnik
Literatura:

2. https://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2021/K_055_21.PDF

4. https://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2019/K_090_19.PDF

6. http://czasopisma.isppan.waw.pl/index.php/kis/article/view/1405/1152 Jakubowski W., S - jak serial czyli edukacja w stylu pop, w: Gromkowska A. - Melosik kultura popularna i (re) konstrukcje tozsamości https://pressto.amu.edu.pl/index.php/se/article/download/25021/23015/ ; https://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-i-badania/hbo-netflix-czy-torrenty-mec-sprawdza-nasze-serialowe-zrodla-253302 https://www.umcs.pl/pl/szukaj-redirect,367287.html ;

7. https://rjp.pan.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1379

8. Flores S.E 2017, Sfejsowani

Budzyńska-Daca A. 2016., Wizerunek własny jako wizerunek medialny na podstawie badań wideo-CV [w:] red. Budzyńska-Daca A, Kampka A., Molek-Kozanowska K, Retoryka wizerunku medialnego, Warszawa

https://sciendo.com/pdf/10.2478/cpp-2020-0002;

9. https://sciendo.com/pdf/10.2478/cpp-2020-0002;

10. https://okrokdoprzodu.pl/czy-masz-depresje-test-becka/ , https://twarzedepresji.pl , https://zwjr.pl, https://audycje.tokfm.pl/podcast/111508,Powod-do-wstydu-skaza-w-papierach-a-moze-temat-jak-kazdy-inny-Czy-depresja-to-jeszcze-w-Polsce-tabu

11/12. Grzegorczyk A. 2010, „Reklama”, s. 117-144 ; Doliński M. 2005, Psychologiczne mechanizmy reklamy, r. 5 Nastroj i emocje; r. 8. Reklama polityczna i społeczna

13. Doliński M. 2005, Psychologiczne mechanizmy reklamy, r.6. Człowiek w reklamie, Wasilewska M. 1997, Wzory kobiet w reklamie telewizyjnej w Polsce

14/15.https://akademia.nask.pl/badania/RAPORT_a4_29_5_19_inter.pdf; https://www.batory.org.pl/wp-content/uploads/2021/05/Mlodzi_2020.pdf; https://akademia.nask.pl/publikacje/RAPORT_NASTOLATKI_3_ONLINE_.pdf

Zakres tematów:

1.Zajęcia organizacyjne – gdzie jesteśmy w wirtualnym świecie? Autodiagnoza

2.Prasa: Tworzenie profili gazety, analiza porównawcza

3.Prasa: Przegląd prasy specjalistycznej: Press

4/5.Telewizja jako najpotężniejsze medium XXw. A teraz?

6.Serial, który musisz obejrzeć. Netflix.

7.Język w internecie. Co język zawdzięcza internetowi? A co traci?

8. Własne „ja” w mediach społecznościowych. Kto tak naprawdę jest na Twoim zdjęciu profilowym? Na podstawie studiów przypadku

9.Media społecznościowe a obraz ciała

10.Internet jako miejsce pomocy. Depresja a internet?

11.Reklama. Perswazja w reklamie. Etyka w reklamie;

12. Reklama społeczna

13. Kobieta w reklamie.

14/15. Młodzi w internecie. Charakter zmian

Metody dydaktyczne:

referat, dyskusja, praca nad tekstem, praca w grupach, prace pisemne

Metody i kryteria oceniania:

aktywność, prezentacja, prace pisemne

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.