Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe magisterskie - 4 i złożenie pracy [PE-2F-MR4] Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Seminarium, grupa nr 6

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe magisterskie - 4 i złożenie pracy [PE-2F-MR4]
Zajęcia: Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Ln] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 6 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Marta Krasuska-Betiuk
Literatura:

Ciechowska, M. (2018) Wybrane metody jakościowe w badaniach pedagogicznych. Cz. 1. Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum.

Jemielniak D., red. (2012) Badania jakościowe. T. 2, Metody i narzędzia. Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN (dostępna on line w IBUK LIBRA w bibliotece APS)

Juszczyk, S. (2005). Badania ilościowe w naukach społecznych : szkice metodologiczne (dostępna on line w IBUK LIBRA w bibliotece APS)

Kędzierska H., (2010), Jakościowe inspiracje w badaniach edukacyjnych, Wyd. Naukowe UW-M Olsztyn, s.132

Kubinowski, D., (2010), Jakościowe badania pedagogiczne. Filozofia - Metodyka - Ewaluacja. Lublin Wydaw. Uniw. Marii Curie-Skłodowskiej,.

Metody badań jakościowych. T. 1 i T. 2 red. Norman K. Denzin, Yvonna S. Lincoln Alasuutari, P., Denzin, N., Lincoln, Y., & Podemski, K. (2009); Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. wskazane rozdziały

Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją, PWN

Artykuły z czasopism pedagogicznych rekomendowane przez promotora na kolejne spotkania

Zakres tematów:

1. Uszczegółowienie elementów struktury pracy dyplomowej, doprecyzowanie tematów prac i zakresu prowadzonych badań, etyka badań.

2. Ramy konceptualne dla tematów prac - perspektywa teoretyczna, definiowanie pojęć, kategorie analityczne.

3. Ramy metodologiczne badań: określenie pola badawczego, założenia badawcze, operacjonalizacja pojęć, dobór metod, przebieg procesu badawczego, metody gromadzenia danych i ich wykorzystanie.

4. Pisanie raportu z badań, interpretowanie wyników badań własnych, wnioskowanie.

5. Sprawdzenie technicznego wymiaru pracy magisterskiej, warstwa językowa, pisanie wstępu, zakończenia i streszczenia, przypomnienie wymogów regulaminowych i zasad wprowadzania pracy do systemu APD.

Metody dydaktyczne:

Konwersacja, dyskusja, sondaż, praca na tekstach prac badawczych, prezentacja przygotowanym przez dyplomantów

Metody i kryteria oceniania:

Aktywne uczestnictwo i zaangażowanie, udział w dyskusjach wokół zagadnień z literatury zalecanej na kolejne spotkania

Zal 3 semestru na podstawie fragmentu stanowiącego 50 % całości pracy

Zal 4 semestru na podstawie pozytywnego wyniku kontroli antyplagiatowej pracy wprowadzonej do systemu

Uwagi:

grupa seminaryjna II ZU/PE - dr M. Krasuska-Betiuk

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)