Poradnictwo psychologiczne [20-3S-PSY]
Semestr zimowy 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Poradnictwo psychologiczne [20-3S-PSY] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/2022 [2021Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 17 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Marcin Sękowski | ||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3aFBFK_KXc5JXhjZznEuhemPZkjGN3i_KLBySG3ZGLdyc1%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=41743d1c-3d4a-4040-a716-6b24cf591eec&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Czabała, J. C. (2016). Poradnictwo psychologiczne a psychoterapia. Roczniki Psychologiczne, 19(3), 519-533. http://dx.doi.org/10.18290/rpsych.2016.19.3-4pl Erikson, E. H. (2004). Rozwój i kryzysy zdrowej osobowości. W: E. H. Erikson, Tożsamość a cykl życia (s. 46-96). Poznań: Zysk i S-ka. Gałęska, U. (2011). Poradnictwo rodzinne jako pomoc w rozwiązywaniu życiowych problemów rodziny. Wychowanie w Rodzinie, 4, 199-208. Vaillant, G. E. (2012). Pozytywne zdrowie psychiczne: czy istnieje definicja międzykulturowa. Postępy Psychiatrii i Neurologii, 21(4), 229-239. |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Specyfika poradnictwa psychologicznego jako metody pomocy psychologicznej. Problematyka normatywnych kryzysów rozwojowych jako kontekst prowadzenia poradnictwa psychologicznego. Pozytywne zdrowie psychiczne a cele poradnictwa psychologicznego. Poradnictwo psychologiczne dla rodzin/par. Umiejętności praktyczne w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego. |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Odgrywanie scenek poradnictwa psychologicznego. Praca w podgrupach nad konceptualizacją przypadku. Miniwykład. Omawianie literatury przedmiotu. Zajęcia odbywają się stacjonarnie, hybrydowo lub zdanie (na platwormie Teams), zależnie od sytuacji epidemiologicznej i stanu zdrowia grupy i prowadzącego. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunki zaliczenia: Oceność na zajęciach Aktywność Zaliczenie wejściówek |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr ćwiczeniowa dla V DMPY-PKL 1 Link do kanału w Teams: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3aC1jT93R7McU4BT2zEwf8ynqXn7Ld3mpfpDO0v-0V7CQ1%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=3720be8b-e573-4305-9656-639020f4fb09&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.