Interwencja kryzysowa 20-3S-ITK
Semestr letni 2021/2022
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 3
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Interwencja kryzysowa 20-3S-ITK | |||||||||||||||||||||
Zajęcia |
Semestr letni 2021/2022 (2021L)
(w trakcie)
Laboratorium/warsztaty (LAB), grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: | |||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 11 | |||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Sylwia Kluczyńska | |||||||||||||||||||||
Literatura: |
• Kluczyńska, S., Czabała, J. Cz. (red.) (2021). Interwencja kryzysowa. Wybrane zagadnienia. Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (wybrane rozdziały) •James, R. K., Gilliland B. E.(2004). Strategie interwencji kryzysowej (Rozdziały:1,2,3,4,5) Warszawa: PARPA. •Kubacka - Jasiecka, D. (2010). Interwencja kryzysowa. Pomoc w kryzysach psychologicznych. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne (wybrane rozdziały). |
|||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Plan ćwiczeń • Zajęcia nr 1 Interwencja kryzysowa - zagadnienia wprowadzające • Zajęcia nr 2 Interwencja kryzysowa – trenowanie praktycznych umiejętności • Zajęcia nr 3 Przemoc w rodzinie- wprowadzenie. Diagnoza sytuacji i potrzeb ofiar przemocy ze strony partnera. Analiza czynników zniewalających i wyzwalających. • Zajęcia nr 4 Interwencje kryzysowe w sytuacji przemocy w rodzinie-trenowanie praktycznych umiejętności, cz1. • Zajęcia nr 5 Interwencje kryzysowe w sytuacji przemocy w rodzinie-trenowanie praktycznych umiejętności, cz.2 • Zajęcia nr 6 Konsekwencje krzywdzenia dzieci dla ich rozwoju i funkcjonowania w życiu dorosłym Osoby stosujące przemoc w rodzinie-podejmowanie działań interwencyjno-korekcyjnych. • Zajęcia nr 7 Kryzys zagrożenia życia • Zajęcia nr 8 Stres traumatyczny - diagnoza ASD i PTSD |
|||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
warsztat, metody aktywne |
|||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność i aktywność w trakcie zajęć wykonywanie prac domowych znajomość literatury obowiązkowej |
|||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr warsztatowa dla IV DMPY-PKL 2A |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.