Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Psychologia rozwoju człowieka [PE-3F-PRC] Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Psychologia rozwoju człowieka [PE-3F-PRC]
Zajęcia: Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Ln] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
(sala nieznana)
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 25
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Dominika Wiśniewska
Literatura:

:

Bee, H. (2004). Psychologia rozwoju człowieka. Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka.

Brzezińska, A. (2000 i in.). Psychologia wychowania. W: J. Strelau (red.), Psychologia. Podręcznik akademicki. Tom 3. Jednostka w społeczeństwie i elementy psychologii stosowanej (s. 227-257). Warszawa: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

Brzezińska, A., Appelt, K., Ziółkowska, B. (2016). Psychologia rozwoju człowieka. Sopot: GWP.

Trempała, J. (red.) (2011). Psychologia rozwoju człowieka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

Turner, J. S., Helms, D.B. (1999). Rozwój człowieka. Warszawa: WSiP.

Vasta R., Haith M., Miller S. (1995). Psychologia dziecka. Warszawa: WSiP.

Zakres tematów:

Ćwiczenia

1. Okres prenatalny.

2. Wczesne dzieciństwo.

3. Średnie dzieciństwo.

4. Późne dzieciństwo.

5. Adolescencja.

6. Dorosłość.

Metody dydaktyczne:

Film, dyskusja, metody aktywizujące studentów (praca w grupach, przygotowanie prezentacji).

Metody i kryteria oceniania:

Ocenie podlega przygotowanie pracy w grupach, prezentacja, aktywność na zajęciach, kolokwium: 20 pytań (zaliczenie od 12 punktów).

Uwagi:

gr. ćwiczeniowa I ZZ/PE-1

To są ćwiczenia i zakładają maksymalną aktywność studentów.

UWAGA!!!

Prowadząca zajęcia jest osobą Głuchą. Wymaga mówienia do niej na wprost, by mogła czytać z ust.

W związku z usprawiedliwioną nieobecnościa prowadzącej w dniu 28.05.2022 ustalono ze studentami indywidualny sposób odpracowywania zajęć. Studenci otrzymają od prowadzącej zagadnienia do samodzielnego opracowania w formie dokumentu WORD. W terminie 7 dni odeślą zagadnienia w formie dokumentu WORD do sprawdzenia na adres e-mail: dwisniewska@aps.edu.pl (ostateczny termin odesłania pracy to 27.06.2022).

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)