Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Language, Discourse and Society [00-0F-LDS] Semestr zimowy 2021/2022
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Language, Discourse and Society [00-0F-LDS]
Zajęcia: Semestr zimowy 2021/2022 [2021Z] (zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy piątek, 11:40 - 13:15
sala 3305
Budynek z aulami C jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: 13
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Anna Odrowąż-Coates
Literatura:

Obligatory: Odrowąż-Coates Anna: Socio-educational Factors and the Soft Power of Language: The Deluge of English in Poland and Portugal, 2019, ISBN 978-1498576338

Additional

Odrowąż-Coates (2020). Chaos theory and the neoliberal English-based dimension of the Polish higher education reforms 2018/2019 , Education as Change, vol. 24, 1-19, DOI:10.25159/1947- 9417/5913

Odrowąż-Coates (2018). Soft power of language in social inclusion and exclusion and the unintended research outcomes, Language, Discourse, & Society, (6)2, 15-30.

Odrowąż-Coates, Baranowski (2018). Critical Thinking – Tightening the Link Between Business and Education, Forum Oświatowe, 2(60),117-133.

Odrowąż-Coates (2018). INTERVIEW WITH PROFESSOR NORMAN DAVIES, Society Register, vol. 2, no. 2, pp. 11-18.

Odrowaz-Coates, Goswami (eds.): Symbolic violence in socio-educational contexts. A postcolonial critique. Warsaw 2017.

Other materials will be chosen by students during the course, pending their interests and level of English.

Zakres tematów:

Significance of teaching/learning in foreign language. Interesting facts on multilingualism. Politics of different governments for teaching EFL/ESL. Linguistic turn.

Child in the world of language and culture. Social change and lanugages taught at national public funded schools. Discourse, meaning, the influence of semantics on seeing the world and social structure. Anglo Saxon and French literature at higher education level.

Metody dydaktyczne:

Interaktywne warsztaty, refleksyjnego czytania i pisania, projekt badawczy.

Metody i kryteria oceniania:

In-class discussion, weekly tasks, research projects.

Uwagi:

konwersatorium dla II roku studiów II stopnia PE i PC gr.1

15 h 2 ECTS

Nakład pracy własnej 45 h

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)