Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2]
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021
Lektorat,
grupa nr 11
Przedmiot: | Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2] | ||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 [2020Zn]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 11 [pozostałe grupy] |
||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
(sala nieznana) |
||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||
Prowadzący: | Monika Wójcik | ||||||||||
Strona domowa grupy: | http://www.aps.edu.pl | ||||||||||
Literatura: |
Podręcznik obowiązkowy: Roadmap wyd.Pearson Materiały własne Grammarway wyd. Express Publishing English Vocabulary in Use wyd. Cambridge English Grammar in Use wyd. Cambridge British Journal of Special Education British Journal of Clinical Psychology |
||||||||||
Zakres tematów: |
1. Eating out - słownictwo związane z jedzeniem poza domem. 2. A place to live - zadania na czytanie ze zrozumieniem. 3. Comparatives and superlatives – stopniowanie przymiotników i przysłówków. Porównywanie - ćwiczenia gramatyczne. 4. A late night - zadania na czytanie ze zrozumieniem. 5. The changing face of Notting Hill - porównywanie przy użyciu stopniowania przymiotników – wypowiedzi ustne. 6. Non-defining relative clauses - ćwiczenia gramatyczne. 7. English in action- giving reasons and expressing preferences. 8. Jakie są stereotypy – wypowiedzi ustne. 9. Getting better - słownictwo związane z uczeniem się nowych rzeczy. 10. The long road to success - zadania na czytanie ze zrozumieniem. 11. First days - present habits. 12. Przypomnienie i utrwalenie zasad użycia czasów Present Simple i Present Continuous - ćwiczenia gramatyczne. 13. Describing homes and areas - utrwalenie słownictwa. 14. Queen of the curve - understanding a biography. Zadania na czytanie ze zrozumieniem. 15. Identifying details that support key ideas - understanding a radio phone-in programme - zadania na słuchanie ze zrozumieniem. 16. Changing world - użycie struktur: used to, would oraz czasu Past Simple. 17. English in action - wyrażenia przydatne do uprzejmego zakończenia konwersacji. Ćwiczenia mówienia. 18. Places to see - ciekawe miejsca na Ziemi. Użycie Present Perfect - opowiadanie o doświadczeniach. 19. The land of smiles - Zadania na czytanie ze zrozumieniem. 20. Recognising sounds and words - ćwiczenia słuchania. 21. A room of my own - Zadania na czytanie ze zrozumieniem. 22. Tourism in Barcelona - Zadania na czytanie ze zrozumieniem. 23. Holiday destinations – wyrażanie opinii na temat wyjazdów wakacyjnych i sytuacje z tym związane. Ćwiczenia mówienia. 24. Big issues - science and research. Zadania na czytanie ze zrozumieniem. 25. Ask the experts about some of the biggest problems of our times. Zadania na czytanie ze zrozumieniem. 26. Porównanie użycia czasów Present Simple i Present Continuous - ćwiczenia gramatyczne. 27. Porównanie użycia czasów Past Simple i Past Continuous - ćwiczenia gramatyczne. 28. Zadania gramatyczne podsumowujące znajomość czasów: Present Perfect i Present Perfect. 29. Zadania powtórzeniowe i utrwalające opracowany materiał leksykalno- gramatyczny. 30. Podsumowanie wiedzy leksykalno-gramatycznej z działów 1 - 2. |
||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna Metoda bezpośrednia, Metoda gramatyczno-tłumaczeniowa, Metoda audiolingwalna/kognitywna Praca w parach/grupach Multimedialne techniki nauczania Strategie bezpośrednie (pamięciowe, kojarzeniowe, kompensacyjne) Strategie pośrednie oraz społeczne (współpraca interpersonalna) e-learning – ćwiczenia na platformie internetowej CLIP rozwijające umiejętności czytania, słuchania i pisania. Metody “zdalne” – komunikacja ze studentami bezpośrednio na platformie TEAMS oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej |
||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na czas edukacji on-line prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywania zadań przez studentów na platformie TEAMS. Przesyłanie studentom materiałów do pracy własnej za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w zadaniach w zespole na platformie TEAMS Udostępnianie studentom prezentacji w Power Point z komentarzem, materiałów elektronicznych oraz zagadnień do samodzielnego opracowania (z możliwością zgłaszania pytań i uwag. Konsultacje indywidulane za pośrednictwem poczty elektronicznej Testy cząstkowe Testy zaliczeniowe Odpowiedzi ustne Ćwiczenia na platformie internetowej: e-learning Ocena aktywności studenta podczas zajęć (zadania z podręcznika i ćwiczeń, pisemne prace domowe, udział w dyskusji podczas zajęć) zaliczenie |
||||||||||
Uwagi: |
gr. lektoratowa z j. angielskiego dla I ZZ/PE, I ZM/PW - mgr M. Wójcik |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.