Wychowanie fizyczne - 1 [52-0F-WF1]
Semestr zimowy 2020/2021
Wychowanie fizyczne,
grupa nr 37
Przedmiot: | Wychowanie fizyczne - 1 [52-0F-WF1] | ||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/2021 [2020Z]
(zakończony)
Wychowanie fizyczne [WF], grupa nr 37 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każda środa, 8:00 - 9:35
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Elżbieta Kuśmierz | ||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Górski J. (2001) Fizjologiczne podstawy wysiłku fizycznego. PZWL, Warszawa. 2.Kaźmierczak A.,Maszorek- Szymanek A., Dębowska E. (2008). Kultura fizyczna i zdrowotna współczesnego człowieka. Łódź. 3.Mogiła - Lisowska J. ( 2010 ). Rekreacyjna aktywność ruchowa dorosłych Polaków - uwarunkowania i styl uczestnictwa. AWF Warszawa. 4. Stefaniak T. 2006 Atlas uniwersalnych ćwiczeń siłowych, Wrocław 5. Celejowa I. (2014) Żywienie w sporcie. PZWL, Warszawa. 6. Woynarowska B. (2017) Edukacja zdrowotna. PWN, Warszawa. 7.Bednarek-Brzózka P. Brzózka T. (2011) Fitness dla kobiet. Wrocław. Literatura dostępna w IBUK Libra i pdf. |
||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Edukacja do zwiększenia aktywności fizycznej. 2. Ćwiczenia kształtujące poszczególne grupy mięśniowe. 3. Ćwiczenia wzmacniające i rozciągające z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała. 4. Trening cardio w domu i na świeżym powietrzu - piesze wędrówki, bieganie, rower, rolki. 5.Zdrowotne uwarunkowania aktywności fizycznej. 6. Platforma e-learningowa z zakresy kultury fizycznej. |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
- prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywanych zadań podczas zajęć na platformie Teams - prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywanych zadań na platformie e-learningowej - konsultacje indywidualne za pośrednictwem platformy Teams i poczty elektronicznej w domenie APS w godzinach dyżurów i zajęć dydaktycznych (zgodnie z planem podanym w USOS). |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Osiągnięcie zakładanych efektów nauczania weryfikowane będzie na podstawie: 1. Weryfikacja celów i zadań w czasie rzeczywistym na platformie TEAMS 2. Raportowanie własnej aktywności fizycznej 3. Opracowanie własnego zestawu ćwiczeń bądź konspektu zajęć. 4. Ukończenie platformy e-learningowej 5, Frekwencja |
||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
WF dla I: DMPC, DMPY, DZEP, DZSC, DZPE, DZPS |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.