Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2]
Semestr zimowy 2020/2021
Lektorat,
grupa nr 10
Przedmiot: | Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/2021 [2020Z]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 10 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 16:40 - 18:10
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Agnieszka Rączka | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Podręcznik obowiązkowy 'English File Upper-Intermediate' + Workbook Materiały własne wykładowcy (wykłady z ćwiczeniami wysyłane przez internet) 'English Vocabulary in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'English Grammar in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'Repetytorium. Angielski. Gramatyka z ćwiczeniami' Anna Treger wyd. Lingo języki nieobce 'Język angielski gramatyka (budowa, użycie, ćwiczenia z kluczem)' Bogusław Solecki wyd. Kram 'Wielka gramatyka języka angielskiego dla początkujących i zaawansowanych. Teoria, przykłady, ćwiczenia' Aleksandra Borowska wyd. Edgar 'Język angielski. Ćwiczenia oraz repetytorium gramatyczne.' Maciej Matasek wyd. Handybooks 'Grammarway 3' Jenny Dooley, Virginia Evans |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Revision of grammar and vocabulary-test I rok (platforma Forms) Unit 4B- Are you a risk taker? Grammar: Zero and First Conditionals, future time clauses Vocabulary: expressions with take Unit3&4: Revise and Check Unit 5A- The survivors' club Grammar: Unreal Conditionals (Second and Third Conditionals) Vocabulary: feelings Unit 5B- It drives me mad! Grammar: wish+would, wish+ Past Simple, wish+ Past Perfect Vocabulary: expressing feelings with verbs or -ed / -ing adjectives |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna: - przygotowanie studentów do komunikacji językowej Metoda podająca: -wyjaśnienie, mini-wykład, pogadanka Metoda problemowa: - burza mózgów, dyskusja dydaktyczna, wykład problemowy Metoda praktyczna: - ćwiczenie przedmiotowe Multimedialne techniki nauczania: - ćwiczenia na platformie e-learningowej Praca w grupach lub parach na osobnych kanałach na platformie Teams |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: - testy cząstkowe - testy zaliczeniowe - ukończenie wskazanych kursów na platformie e-learning APS z wynikiem minimum 60% - wypowiedzi pisemne (praca domowa, karty pracy)- w terminie -ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, wypowiedzi i udział w dyskusji w trakcie zajęć) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
lektorat II rok grupa 10 Zajęcia wg planu odbywają się w poniedziałki 16.40-18.10 poprzez aplikację Microsoft Teams LINK DO POBRANIA DLA GRUPY NR 10- PLATFORMA TEAMS https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a8651b7a118cb4ce38579f4e15615e3dc%40thread.tacv2/conversations?groupId=8bb372c3-569d-456b-b98b-dd4affdaec48&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.