Podstawy projektowania gier edukacyjnych (serious games, gry wiedzowe) [PE-2S-PGE]
Semestr letni 2020/2021
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 1
Przedmiot: | Podstawy projektowania gier edukacyjnych (serious games, gry wiedzowe) [PE-2S-PGE] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/2021 [2020L]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 11:40 - 13:15
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 11 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Klaudia Markowska | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Obowiązkowa: 1. Andrzejewska Anna, Bednarek Józef: Computer Games Addiction 2. Galanciak Sylwia, Weiss Anna: Nowe technologie w edukacji - pomiędzy teorią a praktyką pedagogiczną Uzupełniająca: 3. Jenna Hoffstein: Designing Educational Games for Fun: Throwing out the Chocolate-Covered Broccoli: https://www.youtube.com/watch?v=ZvNM0sHb2Jk&t=756s&ab_channel=GameDailyConnect |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
- ćwiczenia - praca w grupach - wykład aktywizujący - dyskusja dydaktyczna |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Forma zaliczenia: - Projekt w formie prezentacji: Propozycja gry edukacyjnej - Obecność na zajęciach |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr war II EZG Link do zespołu w MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a89bdd827e84a4c1b97cf83659b16a3ba%40thread.tacv2/conversations?groupId=80f1e3d7-9192-487f-aa7f-f211a88571ce&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.