Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zaawansowane metody badań jakościowych [SD-1D-ZBJ] Semestr letni 2020/2021
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Zaawansowane metody badań jakościowych [SD-1D-ZBJ]
Zajęcia: Semestr letni 2020/2021 [2020L] (zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 8:50 - 11:25
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 8
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Natalia Banasik-Jemielniak
Literatura:

Braun, V., & Clarke, V. (2012). Thematic analysis.

Braun, V., & Clarke, V. (2019). Reflecting on reflexive thematic analysis. Qualitative Research in Sport, Exercise and Health, 11(4), 589-597.

Maxwell, J. A. (2008). Designing a qualitative study. The SAGE handbook of applied social research methods, 2, 214-253.

Willig, C. (2013). Introducing qualitative research in psychology. McGraw-hill education (UK).

Zakres tematów:

-Zasady projektowania i prowadzenia i oceny badań z wykorzystaniem głównych metod jakościowych, ze szczególnym uwzględnieniem analizy wyników

-analiza tematyczna

- teoria ugruntowana

-podejście etnograficzne

-podejście fenomenologiczne

-action research

-analiza narracyjna

-wywiady pogłębione

-wywiady fokusowe

-studium przypadku

-kodowanie w MAXQDA

-Taguette jako alternatywa do MAXQDA

Metody dydaktyczne:

-dyskusja grupowa

-demonstracja (program maxqda, taguette)

-praca warsztatowa (kodowanie w maxqda, tworzenie książek kodów)

-mini wykłady

Metody i kryteria oceniania:

zaliczenie zajęć polega na regularnym, aktywnym uczestnictwie w kursie. Wymagane jest zaprezentowanie wybranej metody badań jakościowych na podstawie podanych przez prowadzącą materiałów

Uwagi:

grupa II SD

link do kanału teams:

https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3aa91da4504cce4fefbbad31583b3961bb%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=7b53713f-f1ac-403c-a607-516f3df56f74&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)