Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Poradnictwo psychologiczne [20-3S-PSY] Semestr zimowy 2020/2021
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Poradnictwo psychologiczne [20-3S-PSY]
Zajęcia: Semestr zimowy 2020/2021 [2020Z] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 16:10 - 17:55
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 23
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Lidia Zabłocka-Żytka
Literatura:

LITERATURA OBOWIAZKOWA:

Czabała, Cz. (2016). Poradnictwo psychologiczne a psychoterapia. Roczniki psychologiczne/Annals of psychology. XIX, 3, 519-533 DOI: http://dx.doi.org/10.18290/rpsych.2016.19.3-4pl

Czabała, Cz., Kluczyńska S. (2015). Poradnictwo psychologiczne. Warszawa: PWN

Sokołowska E., Zabłocka-Żytka L. (2013). Psychologia rozwojowa dla klinicystów. Pomocne ćwiczenia i interwencje. Warszawa: Fraszka edukacyjna

Literatura uzupełniająca:

Egan, G. (2002). Kompetentne pomaganie. Poznań: Wydawnictwo Zysk i Ska (wybrane rozdziały)

Kennedy, E., Charles, S.C. (2004). Jak pomagać dobrą radą. Poradnik. Kraków: Wydawnictwo WAM

Zakres tematów:

Podstawowe umiejętności mające zastosowanie w poradnictwie wobec osób w różnym okresie rozwojowym.

Metody dydaktyczne:

praca w grupach, praca indywidualna, case study

Metody i kryteria oceniania:

obecność i aktywność na zajęciach; zaliczone wszystkie wejściówki oraz zrealizowane zadania domowe, indywidualna rozmowa na ostatnich zajęciach.

Uwagi:

gr ćwiczeniowa dla V DMPY-PKL 1

Link do zespołu na platformie TEAMS: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a0d645a76953b4b098673bf26dd0be5bd%40thread.tacv2/conversations?groupId=a6f6b89c-f7be-494d-9d63-520c9cd3393a&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)