Praca empiryczna - 1 [20-3F-PE1]
Semestr zimowy 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Praca empiryczna - 1 [20-3F-PE1] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/2021 [2020Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 11:40 - 13:15
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Monika Dominiak-Kochanek | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Poza literaturą obowiązkową, ujętą w sylabusie przez koordynatora, dobrana zostanie literatura do obszaru tematycznego konkretnego projektu badawczego. Ze względu na prowadzenie badań głównie w obszarze agresji, większość studentów zobowiązana będzie do przeczytania podstawowej literatury z tego zakresu. Anderson, C.A., Bushman, B.J. (2002). Human aggression. Annual Review of Psychology, 53, 27–51. Archer, J., & Coyne, S. M. (2005). An integrated review of indirect, relational, and social aggression. Personality and Social Psychology Review, 9(3), 212-23. Berkowitz, L. (1990). On the formation and regulation of anger and aggression. A cognitive - neoassociationistic analysis. American Psychologist, 45(4), 494–503. Dodge, K. A., & Coie, J. D. (1987). Social-information-processing factors in reactive and proactive aggression in children’s peer groups. Journal of Personality and Social Psychology, 53, 1146–1158 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
-socjalizacyjne uwarunkowania agresji interpersonalnej -osobowościowe uwarunkowania agresji interpersonalnej - różnice międzypłciowe w agresji jako efekt czynników socjalizacyjnych i ewolucyjnych -opracowanie i walidacja procedury eksperymentalnej do pomiaru wymiaru agresja-uległość -ruminacja-cecha i ruminacja-stan w kontekście różnych zachowań społecznych człowieka |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
prezentacje, dyskusja, konsultacje grupowe i indywidualne w aplikacji Teams |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Semestr I oceniony zostanie na podstawie następujących aktywności studenta: - streszczenie artykułu empirycznego -prezentacja artykułu empirycznego -opracowanie i przedstawienie projektu badawczego -napisanie wprowadzenia teoretycznego |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr ćwiczeniowa III DMPY-PKL 1 https://teams.microsoft.com/l/team/19%3afd39f2411e19491da78ede25193564a7%40thread.tacv2/conversations?groupId=cb5db9f6-1a27-426e-88f2-cf7b8a8ef695&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.