Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Magisterska pracownia artystyczna - 3 [EP-2F-MPA3] Semestr letni 2020/2021
Laboratorium/warsztaty, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Magisterska pracownia artystyczna - 3 [EP-2F-MPA3]
Zajęcia: Semestr letni 2020/2021 [2020L] (zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 2
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Monika Masłoń
Literatura:

LITERATURA PODSTAWOWA:

Arnheim R., Sztuka i percepcja wzrokowa, Gdańsk 2004

Bogdańska-Krzyżanek M., Świerżewska-Franczak M., Dubowska Z., Bardzo nam się podoba, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa 2015

de Botton A., Armstrong J., Art as Therapy, Phaidon Press Ltd, London, 2016

Hansen O., Ku formie otwartej. Warszawa: Fundacja Galerii Foksal, Revolver (Frankfurt), Muzeum ASP, 2005. ISBN 83-89302-07-1

https://artmuseum.pl/pl/zasoby

https://zacheta.art.pl/pl/mediateka-i-publikacje

LITERATURA dostosowywana jest każdorazowo do tematyki i formy prac.

Zakres tematów:

Wprowadzenie do samodzielnej pracy artystycznej i naukowej.

Poszukiwanie tematu i środków wyrazu, które w najlepszym stopniu pozwolą na przekazanie wybranych przez studenta treści. Autorefleksja dotycząca sposobu działania i określania własnych zasobów i potrzeb. Planowanie i przeprowadzanie pracy artystycznej. Umieszczanie własnych działań w szerszym kontekście społecznym i kulturowym. Poszukiwanie inspiracji poprzez obserwację działań artystycznych o zbliżonej tematyce, formie.

Współpraca z innymi i wymiana refleksji.

Metody dydaktyczne:

prezentacja multimedialna powiązana z tematyką działań,

dialog dydaktyczny,

omawianie zagadnień teoretycznych,

dyskusja dydaktyczna,

przegląd prac i prezentacji.

Metody i kryteria oceniania:

Ocena wypowiedzi ustnej w trakcie zajęć i przygotowanej przez studenta prezentacji.

Ocena aktywności studenta na zajęciach.

Ocena wykonanych prac pod kątem doboru adekwatnych środków wyrazu, przejrzystości koncepcji, skutecznej realizacji i właściwego sposobu prezentacji.

Ocena na podstawie obserwacji i wypowiedzi ustnej.

Uwagi:

gr warsztatowa II DUEP - dr M. Masłoń (ind.)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)