Socjologia w praktyce [SC-2S-SWP]
Semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Socjologia w praktyce [SC-2S-SWP] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/2021 [2020L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 9:50 - 11:25
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Marcin Grudzień | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Hague, P., Hague N., Morgan, C.-A. (2005). Badania rynkowe w praktyce. Gliwice: Wydawnictwo Helion. 2. Kędzior, Z. (2005). Badania rynku. Metody zastosowania. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. 3. Mynarski, S. (2001). Badania rynkowe w przedsiębiorstwie, Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej. 4. Mruk, H. (red.). (2005). Analiza rynku, Warszawa:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Babbie E. (2003). Badania społeczne w praktyce. Warszawa: PWN. Domański H., Ostrowska A., Sztabiński P. (2006) W środku Europy? Wyniki europejskiego Sondażu Społecznego. Warszawa: IFiS PAN. Domański H. i in. (2010). Ocena metodologii i rezultatów badań poprzedzających pierwszą i drugą turą wyborów prezydenckich w 2010 roku. Warszawa: OFBOR. Kvale S. (2010). Prowadzenie wywiadów. Warszawa: PWN. Maison D. (2010) Jakościowe metody badań marketingowych. Warszawa: PWN. Sułek A. (2002). Ogród metodologii socjologicznej. Warszawa: Wydawnictwo Scholar. Sułek A. (2001). Sondaż polski. Warszawa: IFiS PAN. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Treści programowe: 1. Czym są badania marketingowe, społeczne i rynkowe. 2. Wybór tematu badania i konstrukcja celów badania 3. Pojęcia i wskaźniki 4. Bieżąca lektura przykładowych raportów z badań tego typu. 5. Analiza narzędzi stosowanych w badaniach marketingowych i rynkowych. 6. Samodzielne przygotowanie narzędzi do badań marketingowych. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody dydaktyczne na czas nauczania zdalnego: Wykład online, prezentacja multimedialna, projekt badawczy |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
1) Obecność i aktywność na zajęciach 2) Przygotowanie prezentacji lub opracowania na zadany temat 3) Zaangażowanie w przygotowanie narzędzia badawczego |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr ćw II DUSC-SZS |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.