Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Socjologia w praktyce [SC-2S-SWP] Semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Socjologia w praktyce [SC-2S-SWP]
Zajęcia: Semestr letni 2020/2021 [2020L] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 9:50 - 11:25
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 18
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Marcin Grudzień
Literatura:

1. Hague, P., Hague N., Morgan, C.-A. (2005). Badania rynkowe w praktyce. Gliwice: Wydawnictwo Helion.

2. Kędzior, Z. (2005). Badania rynku. Metody zastosowania. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.

3. Mynarski, S. (2001). Badania rynkowe w przedsiębiorstwie, Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej.

4. Mruk, H. (red.). (2005). Analiza rynku, Warszawa:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.

Babbie E. (2003). Badania społeczne w praktyce. Warszawa: PWN.

Domański H., Ostrowska A., Sztabiński P. (2006) W środku Europy? Wyniki europejskiego Sondażu Społecznego. Warszawa: IFiS PAN.

Domański H. i in. (2010). Ocena metodologii i rezultatów badań poprzedzających pierwszą i drugą turą wyborów prezydenckich w 2010 roku. Warszawa: OFBOR.

Kvale S. (2010). Prowadzenie wywiadów. Warszawa: PWN.

Maison D. (2010) Jakościowe metody badań marketingowych. Warszawa: PWN.

Sułek A. (2002). Ogród metodologii socjologicznej. Warszawa: Wydawnictwo Scholar.

Sułek A. (2001). Sondaż polski. Warszawa: IFiS PAN.

Zakres tematów:

Treści programowe:

1. Czym są badania marketingowe, społeczne i rynkowe.

2. Wybór tematu badania i konstrukcja celów badania

3. Pojęcia i wskaźniki

4. Bieżąca lektura przykładowych raportów z badań tego typu.

5. Analiza narzędzi stosowanych w badaniach marketingowych i rynkowych.

6. Samodzielne przygotowanie narzędzi do badań marketingowych.

Metody dydaktyczne:

Metody dydaktyczne na czas nauczania zdalnego:

Wykład online, prezentacja multimedialna, projekt badawczy

Metody i kryteria oceniania:

1) Obecność i aktywność na zajęciach

2) Przygotowanie prezentacji lub opracowania na zadany temat

3) Zaangażowanie w przygotowanie narzędzia badawczego

Uwagi:

gr ćw II DUSC-SZS

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)