Seminarium dyplomowe magisterskie - 1 [PC-2F-MR1]
Semestr zimowy 2020/2021
Seminarium,
grupa nr 10
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe magisterskie - 1 [PC-2F-MR1] | ||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/2021 [2020Z]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 10 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 15:20 - 16:55
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Danuta Emiluta-Rozya | ||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Ciczkowski, W. (2006) (red.). Prace promocyjne z pedagogiki: skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego. Olsztyn: Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. 2. Guziuk, M. (2005). Podstawy metodologiczne prac promocyjnych (nauki społeczno - pedagogiczne). Warszawa: Wydaw. Fundacja Studiów i Badań Edukacyjnych. 3. Łobocki, M. (2011). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls. 4. Nowak, S. (2007), Metodologia badań społecznych. Warszawa: Wydaw. PWN. 5. Palka, S. (2006). Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Psychologiczne. 6. Palka, S. (1998) (red.), Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego. 7. Pilch, T., Bauman, T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydaw. Akademickie Żak. Dalszy dobór literatury powinien być zaakceptowany przez promotora w zależności od tematu realizowanego przez studentkę |
||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Typy prac magisterskich i ich ogólna charakterystyka Wymagania stawiane pracom magisterskim (z uwzględnieniem zasad etyki prac badawczych) Obszary zainteresowań badawczych Studentek Etapy postępowania badawczego w zależności od typu pracy magisterskiej Propozycje tematów i możliwości (obiektywnych i subiektywnych ich realizacji) Wstępne propozycje konspektów rozdziału teoretycznego prac magisterskich |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja dydaktyczna podczas seminariów magisterskich realizowanych za pomocą aplikacji MSTeams we wtorki 15.20-16.50 (zespół seminarium 1 i 2 Możliwe jest omawianie uwag indywidualnych podczas dyżurów w sem, zimowym we wtorki 13.00-14.00 oraz w piatki 10.00-11.00 realizowanych za pomocą MSTeams, a także w formie korespondencji mejlowej w domenie aps. Ze względu na częste zgłaszanie się studentów na dyżur wykładowcy zachęcam do wcześniejszego podawania zapowiedzi drogą mejlową o planowanym udziale Studentki w moim dyżurze. Prezentacja referatów studenckich będących częścią ich prac magisterskich Samodzielna praca studenta - opracowywanie poszczególnych części pracy magisterskiej, przesyłanie ich do promotora drogą elektroniczną w domenie aps, a następnie ich poprawianie po wcześniejszym sprawdzeniu przez promotora. |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Pożądana i oceniana jest aktywność Studentek podczas dyskusji dydaktycznych Ocenie merytorycznej podlega referat przygotowany samodzielnie przez Studentkę i wygłoszony podczas seminarium Ocenie merytorycznej i formalnej (poprawność tekstu pracy, opracowanie przypisów) podlega referat złożony w formie pisemnej i przesłany drogą elektroniczną Ocenie podlega konspekt I rozdziału pracy magisterskiej |
||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr seminaryjna I DUPC -dr D. Emiluta-Rozya link do zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a6a44b89e4bf14101b4cee0055100ed51%40thread.tacv2/conversations?groupId=c320a53d-aab9-469f-8018-79c7e454e771&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.