Kultura organizacyjna szkoły i jej diagnozowanie [PC-5F-KSD]
Semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 5
Przedmiot: | Kultura organizacyjna szkoły i jej diagnozowanie [PC-5F-KSD] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/2021 [2020L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 13:30 - 15:05
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 20 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Aleksandra Tłuściak-Deliowska | ||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunki zaliczenia: a) obecność (1 nieobecność możliwa) b) aktywność na zajęciach, wywiązywanie się z bieżących zadań indywidualnych i grupowych c) projekt (do wyboru): Projekt 1: Diagnoza kultury organizacyjnej szkoły – projekt powinien polegać na zdiagnozowaniu za pomocą wybranej metod/y kultury organizacyjnej szkoły (lub wybranego elementu/wymiaru kultury). Efektem powinna być prezentacja kultury organizacyjnej danej szkoły oraz sformułowanie wniosków praktycznych dla danej placówki lub ogólnie. lub Projekt 2: Przykład dobrej praktyki „Kultura szkoły włączającej” – projekt powinien polegać na zaprezentowaniu szkoły, która podejmuje różne działania na rzecz budowania środowiska włączającego. Należy przedstawić, w jaki sposób dana placówka to robi, jakie są tego efekty; wyciągnąć wnioski. Projekt należy złożyć mailowo w nieprzekraczalnym terminie do 10 czerwca 2021. |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr ćwiczeniowa dla II DMPC 5 https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a122620a96a164d21a787094334e66583%40thread.tacv2/conversations?groupId=86719cb7-1253-43d6-9cb4-1098cf3477a2&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.