Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Programy wychowawcze w edukacji włączającej [PC-2S-PWW] Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021
Wykład, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Programy wychowawcze w edukacji włączającej [PC-2S-PWW]
Zajęcia: Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 [2020Zn] (zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 17:25 - 19:00
(sala nieznana)
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 60
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Danuta Al-Khamisy
Literatura:

Literatura obowiązkowa

Al-Khamisy, D. Edukacja włączająca edukacją dialogu. 2013, Warszawa, APS

Brzezińska, A. (2000). Społeczna psychologia rozwoju. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar. (wybrane fragmenty)

Dunn, J. (2008). Przyjaźnie dzieci. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Schaffer, R. (2006). Rozwój społeczny. Dzieciństwo i młodość. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. (wybrane fragmenty)

materiały od prowadzącego przesyłane na link

Zakres tematów:

Wykład:

1. Idea i zasady pracy w grupie zróżnicowanej

2. Potrzeba współbycia z innością wg edukacji dialogu

3. Teoretyczne podstawy programów wychowawczych

4. Metodyka konstruowania programów wychowawczych

Metody dydaktyczne:

Wykład na platformie Teams

Metody i kryteria oceniania:

Egzamin pisemny

61% poprawnych odpowiedzi na pytania egzaminacyjne

Uwagi:

gr.wykładowa I ZU/PC-EIWw

link do przedmiotu:

https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a0f60a3ce98664066917e27ca291e423a%40thread.tacv2/conversations?groupId=3dcbc22b-76e8-4825-b890-1b69c9bd5ffb&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86

Sposób pomiaru efektów kształcenia:

Pytania egzaminacyjne

Godziny kontaktowe np. wykład, 5h

Przygotowanie się do wykładu, lektury (10h)

Przygotowanie się do egzaminu (10h)

Sumaryczna liczba punktów ECTS: 2pkt.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)