Projekt badawczy specjalnościowy - 1 [PE-2F-PB1]
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 1
Przedmiot: | Projekt badawczy specjalnościowy - 1 [PE-2F-PB1] | ||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 [2020Zn]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||
Terminy i miejsca:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 19:50
(sala nieznana)
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
(sala nieznana) |
||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||
Liczba osób w grupie: | 26 | ||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||
Prowadzący: | Jolanta Bożyk, Anna Górka-Strzałkowska | ||||||||||
Strona domowa grupy: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3afb30498a87cd4dc0996ed816102779f7%40thread.tacv2/conversations?groupId=03d8c323-b78a-402a-940f-5d5a6dcdaf9a&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 | ||||||||||
Literatura: |
1. Palka S., Podstawy metodologii badan w pedagogice, GWP, Gdańsk 2010 2. Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne, UMCS, Lublin 2011 3. Yin R., Studium przypadku w badaniach naukowych, Wyd. Uniwersytetu jagielońskiego, Kraków 2015 4. Cervinkova H., Gołębniak B. D., Edukacyjne badania w działaniu, Scholar, Warszawa 2013 5. Jarosz E., Wysocka E., Diagnoza psychopedagogiczna, ŻaK, Warszawa 2006 6. Wysocka E., Diagnostyka pedagogiczna, Impuls, Kraków 2013 7. Angrosino M., Badania etnograficzne i obserwacyjne, PWN, Warszawa 2010 8. Pilch T., Bauman T., Zasady badan pedagogicznych, Żak, Warszawa 2001 9. Flick U., Projektowanie badania jakościowego, PWN, Warszawa 2011 |
||||||||||
Zakres tematów: |
1. Terminy i pojęcia badan pedagogicznych 2. Strategie ilościowe w badaniach pedagogicznych 3. Strategie jakościowe w badaniach pedagogicznych 4. Diagnozowanie pedagogiczne |
||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ NA ODLEGŁOŚĆ: - prowadzenie warsztatów w czasie rzeczywistym z wykorzystywaniem platformy Microsoft Teams - zamieszczanie materiałów omawianych na zajęciach na platformie Microsoft Teams - komunikacja poprzez e-mail oraz MS Teams - praca zespołowa - google forms oraz różne komunikatory : Whatsapp, messenger. wykorzystanie google forms do sprawdzenia wiedzy |
||||||||||
Uwagi: |
gr.warsztatowa I ZU/PE-ODW https://teams.microsoft.com/l/team/19%3afb30498a87cd4dc0996ed816102779f7%40thread.tacv2/conversations?groupId=03d8c323-b78a-402a-940f-5d5a6dcdaf9a&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86. 24.10.2020- po zajęciach, w aplikacji Teams, wgrane zostały materiały dla studentów, celem usystematyzowania przekazanej podczas wykładu wiedzy. Pozostawiono także prezentację z zajęć. 14.11.2020 - w aplikacji Teams w zakładce materiały, wgrano wzór wniosku o finansowanie projektu badawczego, wraz ze ścieżką dostępu na stronie APS. 13.12.2020 - Jako praca zaliczeniowa - przygotowanie wniosku o finansowanie projektu badawczego. Na tych zajęciach prezentacja części wniosków i ich omówienie oraz możliwość poprawy. Omówiono indywidualnie prace, poprzez korespondencję e-mail. 24.01.2021 - omówienie pozostałych wniosków przygotowanych jako praca zaliczeniowa. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.